دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 14822
با حضور مدیرکل امور تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی برگزار شد:

جلسه توجیهی ویژه رابطین طرح هجرت تابستان برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: جلسه توجیهی ویژه رابطین طرح هجرت تابستان با حضور مدیرکل امور تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی ومعاون اداری مالی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
جلسه توجیهی ویژه رابطین طرح هجرت تابستان برگزار شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدغلام عباس موسوی دراین همایش که در سالن همایش های پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه امروز مبلغان وظایف بزرگی را به دوش دارند تصریح کرد: دشمن درعرصه فرهنگ مشخص وملموس نیست وتهاجم فرهنگی از هرزاویه ای در حال بارش است.
 
وی افزود: دشمن در همه محل ها وارد شده وما مبلغان که براساس رسالت الهی حرکت می کنیم باید حرکات متناسب داشته وفعالیت های اثرگذاری داشته باشیم.
 
مدیرکل امور تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: حوزه چه قبل وچه بعد از نظام اسلامی در عرصه تبلیغ فعالیت داشته وما مبلغان نیز وظیفه داریم تادر هرزمانی تبلیغ کنیم ومنتظر تصمیم گیری سازمانی نباشیم.
 
وی با اشاره به متدهای جدید دشمن گفت: باید این متد ها را دنبال کنیم واین را همیشه بدانیم که هرروز برنامه جدیدی از سوی دشمن برای جوانان درنظر گرفته می شود وما هرچه کار کنیم در مقابل نیاز وعطش جامعه کم است.
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با انتقاد از اینکه در عرصه فرهنگ دینی فعالیت ها مسنجم انجام نمی گیرد خاطرنشان کرد: مذهب، کشور وخانواده ما را تهاجم نشانه گرفته ولحظه ای هم توقف نمی کند.
 
وی با تاکید برتبلیغ با کیفیت بیان داشت: جوان با شبهات گوناگون روبروست وباید نیازهای او را شناخت و به آن ها به صورت صحیح پاسخ داد و شرایط ویژه تری را برای او در نظر گرفت واعزام تخصصی که در آن کوتاهی داشته ایم در این راستا بسیار موثر است.
 
در ادامه این جلسه نیز، دکترهاشمیان معاون اداری مالی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در خصوص شیوه های ارزشیابی به سخنرانی پرداخته وخونچمن نیز دستورالعمل وفرم ها را تبیین کرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgx79q.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما