شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 14979
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

هیچ مشکلی در عرضه کالاهای پرمصرف ماه رمضان در قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از فعالیت نمایشگاه ماه مبارک رمضان جهت عرضه مستقیم کالا در قم خبر داد و گفت: عرضه کالاهای پرمصرف ماه رمضان به شکل مطلوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی در تأمین ارزاق عمومی به وجود نمی‌آید.
هیچ مشکلی در عرضه کالاهای پرمصرف ماه رمضان در قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات غذایی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت با برنامه ریزی های لازم، کالاهای اساسی پر مصرف نظیر مواد پروتئینی، گوشت و مرغ و سایر اقلام مثل شکر و برنج و مواد خوراکی را با تخفیف 10 الی 15 درصد زیر قیمت بازار برای استفاده عموم با هدف تنظيم بازار در نمایشگاه ویژه ماه مبارک عرضه می‌کند.
 
وی در ادامه گفت: همزمان با  فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب "طرح ماه ضیافت" در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم آغاز بکار خواهد کرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: اقلام پر مصرف ماه مبارک نظیر خرما، خشکبار و روغن خوراکی نیز به وفور تامین شده است و علاوه بر نمایشگاه، کلیه اقلام اساسی با توجه به همکاری حداکثری اصناف، در فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر با قیمت مصوب عرضه و در اختیار مصرف کنندگان و عموم مردم قرار می‌گیرد.
 
وی با افتخار آمیز دانستن خدمتگذاری به مردم قم در ایام پرفضیلت ماه رمضان، عنوان کرد: براساس پیش بینی و هماهنگی انجام شده ذخیره کالاهای اساسی در استان قم به اندازه کفایت انجام شده و با همکاری صنوف استان، عرضه کالاهای پرمصرف ماه رمضان به شکل مطلوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی در تأمین ارزاق عمومی به وجود نمی‌آید.
 
عالی پور ضمن اعلام تشدید نظارت و بازرسی در ایام برپایی نمایشگاه، يكي از شرايط عرضه كالا در این نمایشگاه را حداقل سود ممكن دانست و گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمايشگاه مستقر هستند و شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبيل گرانفروشي، كم‌فروشي يا تقلب با مراجعه به اين بازرسان يا تماس با شماره 124 شكايت خود را مطرح كنند.
 
رئیس کمیسیون نظارت شهرستان قم در پایان گفت: نمایشگاه مذکور تا 21 تیرماه فعال است و ساعت کار نمایشگاه از ساعت 16 تا 23 شب می‌باشد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjhhev.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما