سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 15044
دبیر شورای هیئات مذهبی قم:

دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای هیئات مذهبی قم گفت: دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی استان قم در ماه مبارک رمضان با حضور گسترده هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.
شورای هیئات مذهبی قم
شورای هیئات مذهبی قم
به گزارش قم نیوز، محمد علی بختیاری با اشاره به برنامه‌های شورای هیئات مذهبی قم در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی استان قم در ماه مبارک رمضان با حضور گسترده هیئات برگزار خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه بازرسی از جلسات قرآنی هیئات مذهبی در طول ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: جلسات قرآنی با محوریت تفسیر در ماه مبارک رمضان در هیئات برگزار شده و برگزیدگان هیئات در مراحل نهایی طی رقابت و آزمونی تعیین می‌شوند و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
 
دبیر شورای هیئات مذهبی قم از برگزاری سومین آزمون هیئات مذهبی در حرم حرم حضرت معصومه(س) در اواخر ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: جزوه‌ای از سئوالات اعتقادی،‌ قرآنی، احکام و تاریخی تهیه شده است که در ایام ماه مبارک رمضان در میان اعضای هیئات مذهبی توزیع خواهد شد.
 
بختیاری در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات فوتسال ورزشی جام ولایت ویژه هیئات مذهبی با حضور بیش از 50 تیم در سالن نخلستان برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه جلسات تخصصی با رابطین قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: گردهمایی بزرگ مدیران و مسئولان هیئات مذهبی استان در روزهای نخست ماه مبارک رمضان در راستای هم اندیشی و ارائه برنامه‌های هیئات برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdoz0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما