سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 15052
در جمع فعالان انتظامی انتخابات عنوان شد:

انتقاد استاندار قم از بازشماری مجدد صندوق‌های رای

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به شمارش مجدد ۱۰ درصد صندوق‌های رای گیری شوراهای اسلامی شهر گفت: هیچ دلیلی بر بازگشایی مجدد صندوق ها وجود ندارد.
انتقاد استاندار قم از بازشماری مجدد صندوق‌های رای
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی امروز در مراسم تجلیل از فعالان انتظامی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیمه شعبان که در تالار شهید آوینی برگزار شد به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی اشاره و اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف و تبلیغات فراوان شاهد حماسه سیاسی بزرگ در کشور و استان بودیم که همه تلاش‌های دشمن را از بین برد.
 
وی تاکید کرد: آنچه در انتخابات در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، حماسه‌ای عظیم بود که به فکر و جلالت مقام معظم رهبری بر می‌گردد که با تدبیر عظیم خود همه نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.
 
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در خلق این حماسه عظیم و حفظ امنیت در کنار دستگاه‌های انتظامی دیگر، تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داد که باید قدردانی کرد.
 
استاندار قم گفت: نیروی انتظامی در قم وارد ترازی در حد جمهوری اسلامی می‌شود و کار می‌کند، یعنی یک نقطه به فرهیختگی این نیرو و یک نقطه آن هم به اقدام این فرهیختگی برمی‌گردد.
 
پیریایی افزود: کار نیروی انتظامی هر روز دارای اندازه گیری، بررسی و تقدیر است، حجم مبارزه، مقابله و  توفیق در کشف‌ها و حضور گسترده مسائل مختلف از کارآمدی نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق به آن می‌پردازد.
 
استاندار قم با اشاره به موضوع افراط و تفریط گفت: هرفردی باید وظیفه خودش را انجام دهد و کسی نباید در کار دیگری وارد شود و باید کار خودش را انجام دهد.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه افرادی هستند که در کار دیگران و بدون برنامه در استان وارد می‌شوند که باید هر فردی کار خودش را انجام دهد و در کار دیگران دخالت نکند.
 
پیریایی با اشاره به شمارش مجدد 10 درصد صندوق‌های رای گیری شوراهای اسلامی شهر گفت: هیچ دلیلی بر بازگشایی مجدد صندوق ها وجود ندارد و اینکه 10 درصد صندوق ها را باز کردند دلیلی نداشت.
 
وی تاکید کرد: نمی شود بر اساس گفته یک فرد کاری کرد، من می توانستم جلوی این کار را بگیریم اما قصدم این است که کار دوستانه پیش برود و نباید خدمات را زیر سئوال برد.
 
استاندار قم گفت: اینکه ما برخی کارها را می پذیریم به خاطر هم افزایی است ولی نباید منجر به وقت گرفتن و زیر سئوال بردن اقدامات باشد.
 
پیریایی خطاب به فعالان انتظامی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: قدردانی از تلاش‌های شما کار آسانی نیست که به برنامه ریزی، اجرا و نظارت نیاز دارد و باید قدر کار را بدانیم.
 
وی افزود: ظرفیت افزایی یکی از موضوعاتی است که روز به روز بیشتر می‌شود و کارهایی است که در حال شکل گرفتن است و باید هر لحظه به آن توجه کرد.
 
وی گفت: اوج هم‌افزایی در شورای تامین استان است که همه ظرفیت‌ها بررسی‌ می‌شود و به دلیل موقعیتی که دارد قابل انعکاس نیست، اما یک نمونه کامل هم‌افزایی در استان به شمار می‌رود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccixqs.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما