پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 15144
در لحظات افطار:

«قبول باشه» به روی آنتن رادیو قم می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: ویژه برنامه «قبول باشه» در لحظات افطار به روی آنتن رادیو قم می‌رود.
«قبول باشه» به روی آنتن رادیو قم می‌رود
 به گزارش قم نیوز، ویژه برنامه رادیویی «قبول باشه» به تهیه کنندگی عظیمی و پازوکی ویژه لحظات افطار رادیو قم تولید شده است.
 
ویژه برنامه «قبول باشه» هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18 به مدت 180 دقیقه با گویندگی علی نعمت‌اللهی، مهدی‌زاده و خانم‌ها توکلی و احمدپور به روی آنتن رادیو قم می‌‌رود.
 
در این برنامه بخشی به عنوان نمایش کوتاه مهمان‌ پذیر هر روز پخش می‌شود و زائرانی که در هتل‌‌ها و مهمان‌‌پذیرهای استان هستند، سوژه این نمایش هستند.
 
دیگر بخش برنامه «قبول باشه» ارتباط با گزارشگران رادیو در استان‌های مختلف کشور و پرسش از حال و هوای دیگر مناطق کشور در ماه ضیافت الهی است.
 
بخش گزارش «سلام زائر» که گفت‌‌‌وگو با زائران کریمه اهل‌بیت(ع) است و بخش «محله به محله» که به معرفی محله‌های استان می‌‌پردازد از دیگر بخش‌‌های ویژه برنامه «قبول باشه» است.
 
«مهمان حبیب خداست»، «سلامت در رمضان»، مسابقه «سی روز سی حدیث»، بخش‌‌های کوتاه از سخنان بزرگان، «معرفی کتاب»، «کوچه باغ»، «برگی از وحی» و «ایستگاه ورزش» از دیگر بخش‌‌های مختلف ویژه برنامه افطار برنامه «قبول باشه» خواهد بود.
 
همچنین «تغذیه مذهبی»، «تفسیر کوتاه قرآنی توسط حجت الاسلام قرائتی»، «ماه رمضان در کشورهای اسلامی»، «از من بگو» و «چرا روزه می‌گیریم» از دیگر آیتم‌های ویژه برنامه «قبول باشه» است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceez8z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما