دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 15244
معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث خبر داد:

رونمایی از 3 اثر جدید در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث از رونمایی سه اثر جدید مانند جلد نخست تفسیر جامع روایی، تفسیر ابو جارود و مجله تفسیر اهل بیت(ع) در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
رونمایی از 3 اثر جدید در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد تقی سبحانی‌نیا با اشاره به فعالیت غرفه مؤسسه دارالحدیث در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: غرفه مؤسسه دارالحدیث در ورودی 54 بخش حوزوی نمایشگاه واقع شده و مهم‌ترین آثار دارالحدیث در آن به نمایش در آمده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های شناخت‌نامه قرآن و حدیث، میزان الحکمت، دانشنامه قرآن و حدیث و نرم‌افزارهای میزان الحکمت، دانشنامه امام حسین(ع)، حکمت‌نامه پیامبر اعظم(ص) و بنی الرحمه در این غرفه ارائه می‌شود.
 
معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث عنوان داشت: فراخوان همایش ملی حدیث رضوی در نمایشگاه اعلام می‌شود و در نظر داریم جلد نخست تفسیر جامع روایی، تفسیر ابو جارود و مجله تفسیر اهل بیت(ع) را در نمایشگاه قرآن رونمایی و عرضه کنیم.
 
وی یادآور شد: مسئولیت تحقیق تفسیر جامع روایی را گروه تفسیر جامع روایی پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع) به عهده داشته که جلد نخست این تفسیر شامل تفسیر سوره حمد از ابتدا تا انتهای آیه مالک یومالدین است.
 
سبحانی‌نیا عنوان داشت: 300 عنوان کتاب از آثار و محصولات مؤسسه دارالحدیث در غرفه مؤسسه دارالحدیث برای استفاده عموم به نمایش درآمده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfj0dy.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما