چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 15494
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم:

افزایش 42 درصد واگذاری زمین در سطح شهرک‌های صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از افزایش 42 درصدی واگذاری زمین در سطح شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد.
افزایش 42 درصد واگذاری زمین در سطح شهرک‌های صنعتی قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، مهندس روح الله ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری نسبت به همین مدت در سال گذشته واگذاری زمین‌های صنعتی شهرک‌های صنعتی قم 42 درصد افزایش داشته است.
 
وی افزود : در سه ماهه نخست سال گذشته بالغ بر 54 هزار متر زمین به متقاضیان استقرار در شهرک‌های صنعتی استان واگذار شده که این رقم در سه ماهه نخست سال جاری به بیش از 77 هزار متر افزایش یافت که بیانگر رشد 42 درصدی در این بخش است.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه در همین مدت 18 قرارداد جدید واحد صنعتی با این شرکت برای استقرار در سطح شهرک‌های صنعتی قم منعقد شده است خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر با وجود تبلیغات و تلاش‌های دشمنان برای پایین آوردن سطح امنیت سرمایه گذاری در ایران، خوشبختانه با ایجاد فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زمینه‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران شاهد افزایش روز افزون سرمایه گذاری در قم بوه‌ایم.
 
وی با ابراز امیدواری به آینده صنعت قم گفت: افق سرمایه گذاری و حمایت‌های دولتی از بخش صنعت در قم روشن است و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور ضمن بر طرف شدن عقب ماندگی‌های صنعتی قم شاهد جایگاه واقعی استان در این بخش باشیم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc00qs.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما