يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 15537
نهم تا دوازدهم مردادماه؛

چهارمين نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو،قطعات وتجهيزات وابسته در قم برگزار مي شود

قم نيوز : قم نیوز: چهارمين نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو، قطعات و تجهيزات وابسته نهم تا دوازدهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاههای قم برگزار مي شود.
مجید علشیاهی، مدیر شرکت جهان پدیده هوراند، مجری نمایشگاه های استان قم.
مجید علشیاهی، مدیر شرکت جهان پدیده هوراند، مجری نمایشگاه های استان قم.
به گزارش قم نیوز، مجتبی عليشاهي با اعلام این مطلب اظهار داشت: هدف از برگزاري اين نمايشگاه،آشنايي بيشتر شهروندان با صنعت خودرو سازي و شناخت توليدکنندگان قطعات خودرو و همچنين اطلاع از آخرين تکنولوژي اين صنعت مي باشد.

وی گفت: حضور در اينگونه نمايشگاه ها بهترين تبليغ براي توليدکنندگان و توزيع کنندگان مي باشد چرا که در اين مکان بيش از هزاران نفر رو در رو با محصولات آنها آشنا مي شوند.

مدير برگزاري نمايشگاه افزود: در این نمایشگاه نزدیک به ۳۲ غرفه وجود دارد و در آن خودرو های سبک و سنگین، قطعات و لوازم خودرو و... به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر اینکه شرکت های معتبر تولید خودرو و لوازم و قطعات خودرو حضور دارند بیان داشت: در این نمایشگاههای غرفه هایی را نیز برای پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال احمر پیش بینی شده و کارگاههای آموزشی در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.

علیشاهی افزود: در این نمایشگاه همچنین هیئت اتوموبیلرانی قم نیز محصولات و دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت؛ ضمن اینکه از جدید ترین محصول تولیدی سایپا نیز رونمایی می شود.

گفتنی است؛ اين نمايشگاه از تاريخ ۹ مرداد لغايت ۱۲ مرداد توسط شرکت نمايشگاهي جهان پديده هوراند در مکان دائمي نمايشگاه هاي استان قم بر گزار مي گردد و همچنين ساعت بازديد نیز از ساعت ۱۸ الي ۲۴ می باشد.

انتهای پیام/105/
https://qomnews.ir/vdca0mn6.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما