شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 15782
پس از کسب دیپلم افتخار از جشنواره نماز و نیایش صورت گرفت

راهیابی «خیلی نزدیک کنار گوشم» به سومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه «خیلی نزدیک کنار گوشم» به کارگردانی یکی از جوانان هنرمند قمی به سومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید در تهران راه یافت.
راهیابی «خیلی نزدیک کنار گوشم» به سومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید
 به گزارش قم نیوز، فیلم کوتاه «خیلی نزدیک کنار گوشم» به کارگردانی مهدی یوسفعلی که در پاییز سال 91 به تولید رسیده است پس از کسب دیپلم افتخار بخش تجربی از پنجمین جشنواره نماز و نیایش به بخش مسابقه سومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید در تهران راه یافت.
 
این فیلم که به مدت پنج دقیقه در قالب تجربی تولید شده در بخش مسابقه فیلم‌های حمایتی این جشن شرکت کرده است.
 
تمام فیلم‌هایی که در این بخش شرکت داده شده‌اند با موضوع آزاد، داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن است که با حمایت مراکز دولتی و مشارکت بخش خصوصی به تولید رسیدند و فیلم کوتاه «خیلی نزدیک کنار گوشم» نیز از آن جمله است.
 
این فیلم کوتاه داستان دختری است که هیچ صدای واضحی را از اطراف خود متوجه نمی‌شود و تنها صدایی که می‌تواند به درستی متوجه شود صدای زنی است که به خواندن قرآن مشغول است.
 
در این بین وقایعی رخ می‌دهد و بیننده را با خود همراه می‌کند که در پایان دختر متوجه می‌شود در کما به سر می‌برده و مادرش کنار تخت او قرآن می‌خوانده است.
 
کارگردانی فیلم «خیلی نزدیک کنار گوشم» را مهدی یوسفعلی، تصویربرداری آن را امیر بهادر مظاهری، نوسیندگی آن را مهدی یوسفعلی و  تدوین آن را محمود حسینی پناه انجام داده است.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccimqs.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما