يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 15792
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خبر داد:

کشف 250 کیلو سوهان غیربهداشتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و ضبط 250 کیلوگرم سوهان غیربهداشتی و فاقد شناسه نظارت در قم خبر داد.
کشف 250 کیلو سوهان غیربهداشتی در قم
به گزارش قم نیوز،  مهدی ریاضی امروز در خصوص وضعیت نظارت بر واحدهای صنفی در بخش‌های مختلف گفت: در پی گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر کشف سوهان غیربهداشتی و فاقد شناسه نظارت، در این خصوص موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: در پی اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان 250 کیلوگرم سوهان غیر بهداشتی از 10 واحد صنفی کشف و ضبط شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده در این خصوص تشکیل شده و در شعبه بهداشت اداره کل تعزیرات قم در دست بررسی است.
 
وی در ادامه از کشف و ضبط 108 قالب یخ 12 کیلویی فاقد مجوز عرضه در قم خبر داد و اظهار کرد: پس از ارائه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم در این زمینه نیز پرونده تشکیل شده و در دست بررسی است تا با متخلفان برخورد لازم صورت گیرد.
 
ریاضی به ارائه گزارشی از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده بود که یک شرکت تولیدی محصولات بهداشتی در عرضه تولیدات خود اقدام به کم‌فروشی می‌کند.
 
وی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته و اخذ دفاعیات این شرکت تاکید کرد: در نهایت این شرکت تولیدی به پرداخت 68 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در پروانه این شرکت نیز مهر تخلف نخست به ثبت رسید.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdx50f.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما