دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 15852
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

300 نوعروس قمی کمک هزینه جهیزیه دریافت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: به 300 نفر از نوعروسان قمی که زیر‌پوشش این نهاد هستند کمک هزینه جهیزیه اهدا می‌شود.
300 نوعروس قمی کمک هزینه جهیزیه دریافت می‌کنند
 به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی امروز در قم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: هر سال به مناسبت دهه کرامت جشنی برگزار شده و به 300 نفر از نوعروسانی که زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی‌ هستند کمک هزینه جهیزیه داده می‌شود.
 
وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته از 300 نفر از نوعروسان دعوت شده است و به هر یک از آنان نفری 2 میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا خواهد شد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم به منبع مالی این هدایا اشاره کرد و گفت: منبع مالی این هدایا از منابع دولتی و خیرین جذب شده است.
 
وی تصریح کرد: تعداد دختران مجرد و نوعروسان زیر‌پوشش کمیته امداد به صورت دقیق مشخص است و برای آنها در کلاس‌های پیش و پس از ازدواج دوره‌های آموزشی گوناگون گذاشته می‌شود.
 
جلالی ادامه داد: بر اساس هماهنگی با سایر نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه مانند انجمن ایتام مقرر شده است دختران یتیمی که زیر چتر حمایتی این نهادها قرار دارند در محل برگزاری جشن، کمک هزینه تهیه جهیزیه دریافت کنند و کمک‌های لازم به آنان اعطا شود.
 
وی خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه بعدازظهر مراسم باشکوهی با حضور 300 نفر از نوعروسان قمی در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور حجت الاسلام دهنوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcauan6.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما