شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 15926
شب گذشته

برخورد زنجیره‌ای خودروها در اتوبان قم - تهران باز هم حادثه آفرید

قم نيوز : قم نیوز: برخورد زنجیره‌ای خودروها در شب گذشته در اتوبان قم تهران، سبب مصدومیت ۱۷ تن از هموطنانمان شد.
برخورد زنجیره‌ای خودروها در اتوبان قم - تهران باز هم حادثه آفرید
به گزارش قم‌نیوز، اتوبان قم - تهران در کمتر از یک هفته دوباره شاهد تصادفی خونین بود که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
 
حجم عبور و مرور در این اتوبان بسیار بالا گزارش شده است و از صبح امروز چندین تصادف در این محور رخ داده است.
 
شب گذشته، حد فاصل کیلومتر 20 تا 40 محور جنوب به شمال اتوبان قم ـ تهران، برخورد زنجیره‌ای چندین دستگاه خودرو، سبب مجروح شدن نزدیک به 20 نفر از هموطنان شده است که 17 نفر از آن‌ها با 7 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی شهر قم منتقل شده‌اند.
 
دیگر مجروحان این رشته تصادفات، توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان شده‌اند و نیازی به ارسال آن‌ها به مراکز درمانی نبوده است.
 
دیگر محورهای منتهی به قم نیز روز گذشته شاهد تصادفات رانندگی بوده‌اند، ساعت 10 صبح در اتوبان کاشان، تصادف 3 خودرو، 5 مجروح بر جای گذاشته و محور سلفچگان اراک نیز با واژگونی یک سواری، 4 مصدوم را به بیمارستان‌های قم فرستاده است.
 
در جاده قمرود نیز تصادف سواری با یک دختر نوجوان 7 ساله که در حال گذر از جاده بوده، حادثه آفریده است که حال دختر مصدوم، بسیار وخیم گزارش شده و در بدو رسیدگی نیز با عملیات احیاء به زندگی برگشته است.
 
اگر چه تصادفات اتوبان قم تهران و سایر محورهای قم جدید نیست اما تصادف خونین محور قم - تهران که سبب کشته شدن 45 نفر از هموطنان یزدی و اصفهانی و مجروح شدن 44 نفر دیگر شده بود، سبب شد تا این محور در صدر اخبار قرار گیرد.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز، به قم می‌آید تا از امکانات پزشکی و درمانی قم و محل سانحه خونین هفته گذشته بازدید کند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcceoqs.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما