يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 16520
با پایان بازی‌های مرحله نهایی

دست بیس‌بالیست‌های قمی از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند

قم نيوز : قم نیوز: بیس‌بالیست‌های قمی از رسیدن به مقام قهرمانی پیکارهای لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور ناکام ماندند و با کسب مقام چهارم به کار خود پایان دادند.
دست بیس‌بالیست‌های قمی از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند
به گزارش قم نیوز، پرونده مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات لیگ بیس‌بال قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی بسته شد که مردان بیس‌بالیست قم با توجه به عملکردی که در مرحله گروهی داشتند شانس اول کسب عنوان قهرمانی بودند.
 
بیس‌بالیست‌های قمی در مرحله گروهی رقابت‌های امسال لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه شمال بودند که در جدال با نمایندگان پرقدرت استان‌های تهران، سمنان و خراسان رضوی بدون باخت به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی آمده بود.
 
مردان بیس‌بالیست قم در بازی‌های دور رفت مرحله مقدماتی که در شهر تهران به انجام رسید هر سه رقیب خود را با نتایج بسیار خوب شکست دادند و همین عملکرد را در مرحله برگشت نیز که بازی‌های آن در سمنان برگزار شد، تکرار کردند تا با اقتدار راهی مرحله پایانی شوند.
 
در گروهی که تیم بیس‌بال مردان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در صدر ایستاد و قهرمان شد، تیم بیس‌بال مردان آذرخش تهران در مکان دوم قرار گرفت و به نیمه نهایی آمد اما همین تیم در مرحله نهایی جایگاه نخست و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
 
بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور چهار تیم برتر در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزارشد که در روز پایانی تیم آذرخش تهران برابر تیم میزبان یعنی پاورپایپ اصفهان پیروز شد و در جایگاه نخست قرار گرفت.
 
آذرخش در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز با نتیجه 15 بر سه مقابل نماینده اصفهان به برتری دست یافت تا جام قهرمانی چهارمین دوره لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص بدهد در حالی که در دیگر مسابقه تیم بیس‌بال مردان قم به مصاف تیم نادری بوشهر رفته بود و اگر این بازی را با پیروزی به پایان می‌رساند، قهرمانی دور از دسترس قمی‌ها نبود اما این‌گونه نشد.
 
در آخرین روز بازی‌های مرحله نهایی لیگ بیس‌بال مردان کشور در اصفهان، تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با حساب 14 بر 10 مغلوب نادری بوشهر شد تا بدین ترتیب نه تنها جام قهرمانی را از دست بدهد بلکه به رده چهارم جدول نقل مکان کند.
 
بدین ترتیب با پایان مرحله نهایی مسابقات لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور در سال‌جاری، تیم‌های بیس‌بال آذرخش تهران، نادری بوشهر، پاورپایپ اصفهان و هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به ترتیب عناوین اول تا چهارم را به دست آوردند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdzk0f.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما