> رونمایی از کتب‌ جدید آیت‌الله ری شهری در حرم حضرت معصومه(س) | قم نیوز
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 16671
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور صورت گرفت

رونمایی از کتب‌ جدید آیت‌الله ری شهری در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: رونمایی از کتب‌ آیت الله محمد محمدی ری شهری با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
رونمایی از کتب‌ جدید آیت‌الله ری شهری در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، مراسم رونمایی تازه‌های نشر موسسه دارالحدیث با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث و جمعی از طلاب حوزه‌های علیمه قم صبح امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام طباطبایی رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث با اشاره به دوره‌های متفاوتی گرایش به حدیث اظهار کرد: دوران بعد از انقلاب اسلامی بهترین و طلایی‌ترین دوران در توجه به احادیث است.
 
حجت الاسلام حسینی بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه قم با تاکید بر قدرشناسی از نعمت‌های خدا افزود: برای این قدردانی باید به علوم حدیث توجه ویژه‌ای داشت و حتی باید طلاب ما به طور تخصصی در حوزه‌های علمیه مشغول به فراگیری علوم حدیث شوند.
 
در ادامه این مراسم از دو اثر جدید آیت الله محمدی ری شهری به نام های کنزالدعا و شناخت نامه نماز که توسط انتشارات دارالحدیث منتشر شده است، رونمایی  و سپس از حجت الاسلام مهدی هوشمند به عنوان مولف برتر تقدیر شد.  
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdca6in6.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما