پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 16743

تقدير حجت الاسلام آشتياني از تلاش ها و خدمات ارزنده استاندار قم

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام والمسلمين آشتياني نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي در اختتاميه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از تلاش ها و خدمات ارزنده پيريايي استاندار قم تقدير كرد.
تقدير حجت الاسلام آشتياني از تلاش ها و خدمات ارزنده استاندار قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين آشتياني پيش از ظهر امروز در مراسم اختتاميه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ویژه جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی طي سخناني با تقدير از تلاش هاي كرم رضا پيريايي استاندار قم، اظهار كرد: ايشان در ابعاد مختلف معنوي، عمراني و تعامل و ارتباطات كاري زبانزد عام و خاص هستند.
وي با بيان اين كه آقاي پيريايي از بدو پذيرش مسوليت در قم تاكنون با توسل به قران و پيروي از ولايت، خالصانه وصادقانه پيگير امور و كار و تلاش بوده اند، گفت: نتايج و عملكرد موفق آقاي پيريايي براي همه مردم و مسولان استان روشن بوده و ما به نمايندگي از سوي مردم شريف و قدرشناس قم ، از ايشان كمال تشكر و سپاسگزاري را داريم.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شتاب توسعه و عمران و آباداني قم در سال هاي اخير، براي استاندار قم آرزوي توفيق كرد و گفت: همانطور كه در جلسات ديگري هم مكرر گفته ام، ايشان در همه زمينه هاي كاري خودشان در قم موفق عمل كرده اند و بايد قدردان خدمات و زحمات وي باشيم.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcae0n6.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما