يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 16769
همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

تجدید میثاق بسیج جامعه پزشکی قم با آرمان‌‌های امام راحل و رهبری

قم نيوز : قم نیوز: همایش بسیج جامعه پزشکی استان قم با حضور برخی مسئولان نظامی، پزشکی و بسیجیان جامعه پزشکی استان قم با هداف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، برگزار شد.
تجدید میثاق بسیج جامعه پزشکی قم با آرمان‌‌های امام راحل و رهبری
به گزارش قم نیوز، دیروز همایش بسیج جامعه پزشکی استان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی با حضور برخی از مسئولان نظامی، پزشکی وبسیجیان استان برگزار شد.
 
این برنامه با قرائت قرآن، سرود ملی کشورمان همراه با پخش بخشی از سخنان مقام معظم رهبری آغاز شد.
 
رضا فقیهی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج ریشه در تاریخ، صدر اسلام و زمان ائمه (ع) دارد.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع)  با اشاره به حادثه جنگ صفین افزود: اگر این جنگ در آن مقطع تاریخی رخ داد به خاطر روحیه بسیجی یاران امام علی(ع) بود که خواستار قیام شدند، اما مشکل اساسی آن زمان، ضعف بصیرت بود که سبب گمراهی آنان شد و واقعه صفین را به وجود آورد.
 
وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی خاطر نشان کرد: امروزه به لطف الهی فرمان امام عظیم الشأنمان تحقق یافته است و بسیج بالغ بر 20 میلیون عضو دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم با اشاره به واقعه عاشورا و خطبه خوانی حضرت زینب(س)، درباره بی بصیرتی مردم سال 60، خاطر نشان کرد: در آن ایام نجوای حضرت زینب(س) این بود که حسین، تو شهید روز دوشنبه یا شهید روز جمعه هستی؟
 
سید شمس الدین حجازی با اشاره به حضور ولی در جامعه برای جلو گیری از گمراهی مردم با اشاره به آیات سوره طه تاکید کرد: در زمان حضرت موسی، ایشان 40 روز از امتش دور بود و علی رغم این که آن ها را به هارون سپرده بود اما خدعه شیطان سبب  گوساله پرستی آن ها شدند.
 
وی با تا کید بر رهبری قاطع مقام معظم رهبری گفت: ما هرجا در زمره خواص جان بر کف بودیم و تابع رهنمود های رهبری بودیم پیروز عمل کردیم، اما هر جا در زمره خواص مصلحت اندیش بودیم چه در زمان جنگ و چه در امور دیپلماسی و سیاسی شکست خورده ایم.
 
در این مراسم، پزشکان، پرستاران و دانشجویان بسیجی استان قم حضور پر شوری داشتند و در ادامه برنامه، پیوند مجدد خودشان را با آرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری اعلام کردند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci3yaz.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما