يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 16780
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر:

کمک به اقشار کم درآمد جامعه هدف اصلی موسسه کوثر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: هدف موسسه مالی و اعتباری کوثر ریشه کن کردن فقر و کمک به اقشار کم درآمد جامعه است.
کمک به اقشار کم درآمد جامعه هدف اصلی موسسه کوثر است
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی، ظهر دیروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی  با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی تشکیل این مجموعه اجرای دقیق بانکداری اسلامی است اظهار کرد: موسسه مالی و اعتباری کوثر در سال89 به منظور حمایت از بخشی از فعالیت های وزارت دفاع تشکل شده است.
 
مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر افزود: در حال حاظر 350 شعبه در سراسر کشور وجود دارد که شعبه قم نیز به تازگی برای ارتباط بیشتر با مراجع تقلید تاسیس شده است.
 
رضایی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اصل این مجموعه پیاده سازی مبانی اسلام در موضوع اقتصاد است تصریح کرد: در وام قرض الحسنه هیچ کارمزدی را از مردم نمی گیریم و این برای اقشار کم درآمد جامعه بسیار مفید است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در وام های درشت ورود پیدا نکرده ایم خاطر نشان کرد: به دنبال بستن قراردادهای شرعی برای شراکت در سود و زیان هستیم و امیدواریم که مشکلات قانونی و اداری در این زمینه به مرور از بین برود.
 
مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با اشاره به اینکه مجموعه ما به دنبال منافع شخصی نیست افزود: مسئولین ما عمدتا از بچه های دوران جنگ هستند،  نیت تمامی اعضای هیئت مدیره ریشه کن کردن فقر در جامعه است.
 
رضایی با اشاره به اینکه تشکیل شورای فقهی در تشکیل جامعه اسلامی یکی از برنامه های اصلی این موسسه است تصریح کرد: برای تشکیل این مجموعه نیازمند رهنمودهای حضرت عالی در این زمینه هستیم و امیدوارم بتوانیم تا انتها این مسیر را طی کنیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbgzb8.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما