چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 16879
پنجشنبه و جمعه هفته جاری صورت می‌گیرد

میزبانی قم از 18 قاضی مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: شهر مقدس قم روزهای پایانی هفته جاری از برترین‌های کشتی فرنگی کشور در رده سنی جوانان و چهره‌های مطرح داوری کشتی کشور میزبانی می‌کند.
میزبانی قم از 18 قاضی مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فرنگی‌کارانی از استان‌های مطرح کشور در رشته کشتی و البته در رده سنی جوانان قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و شهر مقدس قم با یکدیگر به رقابت بپردازند.
 
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان و هماهنگی با هیئت کشتی استان قم، رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور روزهای ششم تا هشتم آذر ماه در قم برگزار می‌شود و میزبانی رقابت فرنگی‌کاران جوان را سالن دو هزار نفری شهید حیدریان عهده دار است.
 
این مسابقات با حضور کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در حالی به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که از سوی فدراسیون کشتی کشورمان شرایط حضور و سهمیه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات مشخص شده است.
 
بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها تیم‌های مطرح خوزستان، لرستان و ایلام دارای 30 سهمیه حضور در این مسابقات هستند اما تیم هیئت کشتی استان قم به عنوان میزبان می‌تواند 20 کشتی‌گیر را به این پیکارها معرفی کند.
 
همچنین تیم‌های کشتی فرنگی توابع تهران، تهران، مازندران، فارس، کردستان و اردبیل نیز همانند تیم هیئت کشتی استان قم دارای 20 سهمیه هستند و تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، البرز، قزوین، گلستان، گیلان،  کرمانشاه، مرکزی، اصفهان و زنجان هر کدام 15 نفر و بقیه استان‌ها هر کدام 10 سهمیه خواهند داشت.
 
از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان اسامی 18 داور نیز برای قضاوت در این پیکارها معرفی شده‌اند که بر این اساس اردوان صاحب بهبهانی از خوزستان به عنوان سرپرست فنی و علی اکبر طهماسبی به همراه اصغر رامبد به عنوان اعضای ژوری در قم حضور می‌یابند.
 
همچنین عباس شجاعی از فارس، حمید امامی از خراسان رضوی، جواد کریمی از تهران، رضا نقی لو از زنجان و سعید عباسی از قم به عنوان داوران دارای مدرک درجه یک بین‌المللی کشتی‌های فرنگی‌کاران جوان را در هشت وزن قضاوت می‌کنند.
 
داوران درجه دو بین‌المللی این دوره از مسابقات نیز محمدرضا عطایی از آذربایجان شرقی، حسین چرمی از زنجان، کاظم عقیقی از خراسان شمالی، مسعود رستمی پور و مسعود امجدی از تهران هستند.
 
محمدجعفر خان‌محمدی از مرکزی، محمدحسین محمدپور از کرمان، حمیدرضا عابدی از سیتان و بلوچستان، سیف علی سلمان‌پور فرد از قم و سید فرشید میرهاشمی از آذربایجان شرقی نیز به عنوان داوران دارای درجه سه بین‌المللی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaoan6.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما