پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 17149
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

سامانه نظارت و مدیریت تصویری ترافیک قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از افتتاح رسمی مرکز سامانه نظارت و مدیریت تصویری ترافیک شهرداری قم در روز 26 آذر خبر داد.
سامانه نظارت و مدیریت تصویری ترافیک قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزی‌‌نژاد در جلسه هماهنگی ارگان‌های استان برای استفاده از ظرفیت مرکز سامانه نظارت و مدیریت تصویری ترافیک شهرداری قم گفت: در حال حاضر این مرکز 20 مانیتور دارد که می‌تواند بین 60 تا 80 دوربین را مدیریت کند.
 
وی با بیان اینکه این سامانه مدتی است به طور آزمایشی فعالیت می‌کند عنوان کرد: در حال حاضر پنج نفر در این مرکز مشغول فعالیت هستند و با افتتاح کامل نفرات بیشتری مشغول به کار خواهند شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه مدیریت هوشمند چراغ قرمزها یکی از قابلیت‌های این مرکز است گفت: این مرکز می‌تواند مسیر حرکت خودروهای امداد رسان را با سبز کردن چراغ‌های پیش رو هموار کند.
 
این مسئول افزود: در راه اندازی این سامانه از دانش و تجربه شهرهای دیگر استفاده شده است تا یک راه دو بار طی نشود و این همکاری موجب صرفه جویی در بودجه نیز شده است.
 
عزیزی‌نژاد سامانه ثبت وقایع و رخدادها را یکی دیگر از قابلیت‌های این مرکز نامید و اذعان داشت: اگر رخدادی در معبری به وجود بیاید این سامانه به گروه‌های هدف تعریف شده پیغام رسانی کرده و مسئولین مربوطه را از این مشکل آگاه می‌کند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb98b8.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما