پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 17155
معاون فرهنگی سازمان اوقاف:

ظرفیت بقاع متبرکه برای تبیین معارف دینی ناشناخته مانده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی سازمان اوقاف گفت: بقاع متبرکه ظرفیت ناشناخته‌ای برای تبیین معارف ناب الهی است.
ظرفیت بقاع متبرکه برای تبیین معارف دینی ناشناخته مانده است
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) با قدردانی از زحمات و تلاش‌های موسسه حجاب ریحانة النبی(س) در راستای تبیین معارف اهل بیت(ع) تصریح کرد: موسسه ریحانة النبی(س) موضوعات دینی را با رویکردی جدید و نگاهی کاربردی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
 
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، برپایی راهپیمایی با موضوع حجاب را یکی از کارهای ارزشمند این موسسه دانست و خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه اوقاف و امور خیریه به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر قطب‌سازی فرهنگی بقاع متبرکه، ظرفیت بالای بقاع متبرکه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: طرح ریحانة النبی(س) یکی از ارزشمندترین کارهایی است که در آن هدف‌گذاری، با نگاهی استراتژیک و بر اساس ریشه‌یابی‌ها صورت گرفته است.
 
شرفخانی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت خوب بقاع متبرکه برای نهادینه‌سازی حجاب و عفاف در جامعه افزود: با توجه به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان در مناسبت‌های مختلف، میزبان میلیون‌ها نفر هستند، فضای خوبی را برای فعالیت در عرصه حجاب و عفاف ایجاد کرده است.
 
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح ریحانة النبی(س) در کنار طرح خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه می‌تواند استحکام‌بخشی فعالیت‌های معرفتی را به دنبال داشته باشد اظهار داشت: بقاع متبرکه ظرفیت ناشناخته‌ای برای تبیین معارف ناب الهی است.
 
وی در پایان برگزاری جشن تکلیف در بقاع متبرکه را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: برپایی جشن تکلیف و برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی از مهمترین برنامه‌هایی است که در راستای نهادینه‌سازی مسئله حجاب و عفاف صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciwzaz.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما