شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 17216
با حضور معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم؛

سرمربیان حلقه های صالحین در حوزه های یک و چهار بسیج قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی با حضور معاون تعلیم و تربیت سپاه علی بن ابی طالب(ع)، حجج اسلام مومن موسوی و قنواتی به عنوان سرمربیان حلقه های تربیتی صالحین در حوزه های بسیج یک شهید ابراهیمی و چهار شهید ورزنده قم معرفی شدند.
سرمربیان حلقه های صالحین در حوزه های یک و چهار بسیج قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام اعزازی در مراسم معرفی سرمربیان جدید حوزه های یک و چهار طی سخنانی با تاکید بر ضرورت حضور سرمربی در حوزه های مقاومت گفت: حضور سرمربی فعال در حوزه های بسیج و نظارت بر کار مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین، باعث عمق بخشی به کار و فعالیت تربیتی جوانان بسیجی می شود.
 
مهدی اریسی فرمانده ناحیه امام حسین(ع) نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت کار صالحین گفت: بدن انسان توسط گلبول های سفید از بیماری ها حفظ می شود و حلقه های صالحین نیز جامعه و جوان امروزی ما را با حضور مستمر و پویا در آن و با پیگیری های سرگروه، مربی و سرمربی، در مقابل جنگ نرم دشمن واکسینه می کند.
 
حجت الاسلام مهدی جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت ناحیه بسیج امام حسین(ع) نیز به ایراد سخن در این مراسم پرداخت و گفت: حلقه های تربیتی صالحین با گسترش خود در مساجد و در سطوح گسترده بسیج، باعث جلوگیری از بسیاری از ناملایمات و آسیب های اجتماعی می شود و این موضوع بخصوص در استان مذهبی قم از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
 آخرین سخنران این مراسم، محسن کمالی فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده بود که طی سخنانی، معرفی سرمربی اختصاصی برای هر حوزه را باعث تقویت و تکمیل زنجیره تربیتی شجره طیبه صالحین دانست و با ارائه گزارشی از تشکیل حلقه تربیتی سرگروه ها در حوزه چهار گفت: با تکمیل شدن این زنجیره تربیتی، حلقه مربی، سرمربی و سرگروه ها تکمیل می گردد.
 
در پایان این مراسم که هادی قنبریان فرمانده حوزه یک شهید ابراهیمی نیز در آن حضور داشت، حجج اسلامی مومن موسوی و قنواتی به بیان رهنمودهای مقام معظم رهبری در باره بسیج و ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود در حوزه های بسیج محل ماموریت خود پرداختند.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcg3x9q.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما