شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 17218

کسب مقام قهرمانی جوانان هلال احمر قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم جوانان هلال احمر قم مقام اول رشته امداد و کمک های اولیه وهمچنین رشته حمل تخصصی مسابقات رقابت مهر کشور را کسب کرد.
کسب مقام قهرمانی جوانان هلال احمر قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم ، محمد مصباحی معاون امور جوانان هلال احمر قم گفت:  بیست و پنجمین دوره از مسابقات کشوری رقابت مهر که در شهر اصفهان برگزار شد، پسران عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان در رشته امداد و کمک های اولیه موفق به کسب مقام اول ودر رشته حفظ قرآن موفق به کسب مقام دوم و خواهران عضو موفق به کسب مقام اول رشته حمل تخصصی  این دوره از مسابقات شدند.
 مصباحی افزود:این دوره از مسابقات سراسری رقابت مهر، در 6 رشته (رشته‌های قرآن کریم در 2 رده سنی 17 تا 23 سال و 24 تا 29 سال)، امدادوکمکهای اولیه، حمل تخصصی و توان‌افزایی، اسکان اضطراری و زبان انگلیسی) در حوزه معاونت امور جوانان در سه مرحله (شهرستانی، استانی و کشوری) برگزار گردید. در مرحله استانی 400 نفر از اعضاء این معاونت (کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی) شرکت نمودند که تعداد 120 نفر در رشته‌های مذکور به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
در مرحله کشوری این مسابقات که به میزبانی استان اصفهان با شعار ˈرقابت مهر، پویایی، آمادگی امدادیˈدر آذر ماه برگزار گردید، 30 نفر از اعضاء برتر (رتبه‌های اول هر رشته در مرحله استانی) با هدف ارتقای توانمندی های علمی، معنوی و معرفتی اعضا در جهت انجام عملیات های امدادی عام المنفعه به این مسابقات اعزام شدند که در این مسابقات برادران در رشته‌های امداد و کمکهای اولیه و حفظ قرآن کریم در رده سنی 24 تا 29 سال به ترتیب مقام‌های اول و دوم و همچنین خواهران در رشته حمل تخصصی و توان‌افزایی مقام اول را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcivraz.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما