دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 17278

نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: خستین دوره جشنواره ملی ملکوت با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و مرکز بین‌المللی نشر اسرا در قم برگزار می شود.
نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و مرکز بین‌المللی نشر اسراء بر مبنای موضوعات و کتب آیت‌الله جوادی آملی در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم برگزار می شود.
 
محوریت برگزاری این جشنواره کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن » تالیف آیت‌الله جوادی آملی است که از مهم‌ترین اهداف آن حضور همزمان اساتید، دانشجویان، محققان و عموم مردم در بخش‌های گوناگون و به مشارکت طلبیدن تمام اقشار جامعه برای تولید آثار قرآنی و بهره‌گیری از آثار اندیشمندان قرآنی است.
 
جشنواره ملکوت اهداف مهمی در راستای ترویج آثار و اندیشه‌های اندیشمندان اسلامی در بین دانشگاهیان، اعتلاء فرهنگ کتابخوانی در بین دانشگاهیان، افزایش آگاهی دانشگاهیان نسبت به نیاز بشر به دین، ارتقاء سطح علمی و قرآنی عموم جامعه، ایجاد فضای مناسب و سالم برای استفاده از شبکه جهانی وب و توجه به مبانی تحول در سبک زندگی ایمانی را دنبال می‌کند.
این دوره از جشنواره در بخش‌های اینترنتی، مکاتبه‌ای، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، خلاصه‌نویسی و پیامکی برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه اینترنتی فرصت دارند تا پایان آذر ماه سال جاری مقالات خود را آدرس الکترونیکی دبیرخانه ارسال کنند.
 
زمان برگزاری مسابقه اینترنتی و مکاتبه‌ای پیامکی دی ماه تبیین شده است و سلسله نشست‌های مربوط به آن از مهر ماه در دانشگاه‌های سراسر کشور  آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد و بر اساس زمان بندی صورت گرفته زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره اسفندماه سال جاری است.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی این جشنواره به آدرسwww.Malakoot.org اطلاعات لازم را کسب کرده و در جشنواره شرکت کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcevw8z.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما