چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 17379
مدیر ستاد ممیزی املاک شهرداری قم خبر داد

پیشرفت 40 درصدی طرح ممیزی املاک در منطقه 5 قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ستاد ممیزی املاک شهرداری قم از پیشرفت 40 درصدی طرح ممیزی املاک در منطقه 5 قم خبر داد.
پیشرفت 40 درصدی طرح ممیزی املاک در منطقه 5 قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد بهرامی با بیان اینکه ممیزی املاک بر اساس ماده 9 قانون نوسازی هر پنج سال یک بار توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود گفت: آخرین ممیزی در سال 71 انجام شده بود و امسال از اوایل مهر برای تعیین ممیزی املاک اقدام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: ممیزی املاک شامل جمع‌آوری اطلاعات کاربری ملک، تعداد طبقات، ‌نما، ‌اطفای حریق، شیر آتش‌نشانی، دکل مخابراتی، عرض معابر، نوع معابر،‌ تعداد درختان داخل ملک یا معبر، شماره کنتور آب، برق و تلفن، شماره پایان کار و... است.
 
مدیر ستاد ممیزی املاک شهرداری قم با اشاره به مزایای طرح ممیزی املاک گفت: سهولت کار ارباب رجوع، شناسایی پرونده‌های مشاع و معابری که اسم ندارد از جمله مزایای طرح ممیزی املاک بوده که در مواقع مدیریت بحران موثر است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک در منطقه پنج شهرداری قم گفت: این منطقه دارای 9 محله است که از ابتدای مهر ماه سال جاری طرح ممیزی املاک در آن آغاز شده و بازه زمانی 180 روز برای آن در نظر گرفته شده است.
 
بهرامی با بیان اینکه تا کنون اطلاعات محله‌های هشت، هفت و شش منطقه پنج استخراج شده است گفت: این محلات از طرف فلکه شهید محلاتی به سمت‌ فلکه پلیس و از 20 متری شهید کلهری به سمت فلکه ولی عصر است.
 
وی یادآور شد: هنوز آمار دقیق تعداد املاک ممیزی شده ارائه نشده ولی در حدود 40 درصد ممیزی املاک در منطقه پنج شهرداری پیشرفت داشته است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgyw9q.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما