يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 17526
با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

مرکز رشد واحدهای فناور در قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان قم از برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز رشد واحدهای فناور با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اوایل دی ماه سال جاری در قم خبر داد.
مرکز رشد واحدهای فناور در قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید هاشم عارف امروز با اشاره به هفته پژوهش اظهار کرد: 23 تا 27 آذر به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده ولی به دلیل مشکلات مالی این هفته زیاد جدی گرفته نشده است.
 
وی از راه‌اندازی رسمی مرکز رشد واحدهای فناور خبر داد و افزود: افتتاحیه این مرکز اوایل دی با حضور احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قم عنوان داشت:‌ این مرکز در واقع دومین مرکز رشد پارک علم و فناوری قم است که زیر مجموعه پارک علم و فناوری فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: بازدید 120 نفر از نخبگان، فناوران دانش‌آموزی، دانشجویی، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش از برنامه‌های دیگر برای بازدید از دستاوردهای پارک علم و فناوری است.
 
عارف عنوان داشت:‌ تجلیل از فناوران برتر نیز به صورت استانی از برنامه‌های دیگری است که در هفته پژوهش در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
وی یادآور شد: پارک علم و فناوری استان قم در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کشور شرکت می‌‌کند و در این نمایشگاه دارای غرفه فن بازار است و پنج ایده برتر در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قم ادامه داد: 40 واحد فناور زیر پوشش پارک علم و فناوری هستند که در زمینه‌های علوم انسانی، فنی و تخصصی، کشاورزی، پتروشیمی، عمرانی و... فعالیت می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: ‌این پارک به حمایت از ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیانی می‌پردازد که از قابلیت ورود به بازار برخوردار باشند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaimn6.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما