قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته شدن یک نفر و مصدومیت چهار نفر در اثر برخورد خودروی پژو با گاردریل خبر داد.
برخورد پژو با گاردریل در قم یک کشته و 4 مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی بیان کرد: در هفته گذشته در استان قم بیش از ۶ هزار و 700  مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفت که منجر به انجام ۹۲۳ مورد ماموريت شهری و جاده‎ای شده است.
 
وی ادامه داد: از این تعداد ماموریت انجام شده ۲۹۴ حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده که در مجموع ۳۵۵نفر در این حوادث آسیب دیدند و متاسفانه ۲نفر جان خود را در محل حادثه از دست دادند.
 
وی بیان کرد: حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران ۱۸۳مورد بوده که ۲۰۲نفر از مجروحان حوادث ترافیکی را تشکیل می‌دهد.
 
معاون مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با گاردریل در اتوبان قم - تهران متاسفانه یک نفر خانم حدودا ۴۵ ساله به علت شدت حادثه در دم فوت کرد و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند که مصدومین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.
 
وی بیان کرد: بر اثر سقوط راکب یک موتورسیکلت در جاده جنت آباد، متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت حادثه و جراحات وارده در دم فوت کرد.
 
فراهانی افزود: متاسفانه علیرغم تمام هشدارهای دستگاه‌های امدادی در خصوص خطر مسمومیت با گاز منواکسید کربن، بر اثر مسمومیت سه نفر با گاز منواکسید کربن در کارگاهی در جاده قدیم قم به کاشان سریعا نزدیکترین آمبولانس این مرکز به محل حادثه اعزام شد که با حضور در محل حادثه متاسفانه مشخص شد ۲ نفر فوت کرده و یک نفر با عملیات احیاء توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ جهت تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی منتقل شد.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: بر اثر بروز یک حادثه شغلی و سقوط فردی از ارتفاع در شهرک پردیسان متاسفانه فرد مذکور در دم جان باخت.
 
معاون مرکز فوریت های پزشکی قم افزود: همچنین شب گذشته در حادثه دیگری در اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده کهک به ورجان ۹ نفر مجروح شدند که مجروحین حادثه سریعا جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdk50f.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما