پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 17879
در راه مسابقات جهانی 2014

تکواندوکاران قمی در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکاران قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان دختر کشور از امروز با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
تکواندوکاران قمی در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، با توجه به اینکه رقابت‌های مهم برون‌مرزی در آستانه سال جدید میلادی پیش روی تکواندوکاران آینده‌دار کشورمان قرار دارد، به همین خاطر مسابقات انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها برای حضور در اردوی تیم ملی برگزار می‌شود.
 
تکواندوکاران قمی نیز بعد از پشت سر گذاشتن پیکارهای انتخابی استان و قرار گرفتن در بین نفرات تیم منتخب قم ابتدا در مرحله اول انتخابی مسابقات تیم ملی تکواندو دختران نوجوان کشور به میدان رفتند و حالا نوبت به برگزاری پیکارهای مرحله دوم رسیده است.
 
بر اساس برنامه‌ریزی فدارسیون تکواندو کشورمان قرار است از امروز پنجشنبه پنجم دی‌ماه رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو دختران نوجوان کشورمان برگزار شود و بر همین اساس مربیان تیم ملی از برترین‌های حال حاضر کشور دعوت به عمل آورده‌اند.
 
امروز خانه تکواندو در حالی میزبان مسابقات انتخابی دختران تکواندوکار نوجوان کشور است که رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم نوجوانان دختر به شمار می‌رود و به مدت یک روز در حضور کادر فنی تیم ملی دختران نوجوان به انجام می‌رسد.
 
در واقع پس از برگزاری دومین مرحله از مسابقات انتخابی نوجوانان تکواندوکار‌ به منظور حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون مرزی 33 تکواندوکار تمرینات خود را از روز سه‌شنبه بیست و ششم آذرماه زیر نظر خانم ندا زارع به عنوان سرمربی و مهرو کمرانی از البرز و اعظم درستی از تهران به عنوان مربی انجام می‌دهند.
 
این در حالی است که در سال 2014 میلادی رقابت‌های مهمی همچون مسابقات تکواندو دختران نوجوان قهرمانی جهان به میزبانی کشور چین تایپه پیش روی تیم ملی دختران کشورمان است، ضمن اینکه این رقابت‌ها مجوز کسب سهمیه المپیک را صادر می‌کند.
 
بر این اساس در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دختران نوجوان کشورمان از امروز شکیلا کلهر،‌ نگار شیری، مژگان زادمحمد، فاطمه اموری، نسترن فریدی، فاطمه آقابیلگو، ناهید کیانی، هانیه صادقی، مهسا نوروزی و شیوا محمدپور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
 
همچنین دیگر نفرات حاضر در این انتخابی آتوسا زهرابی، کیمیا جهانی، حمیده ترابی، کیانا احمدی، کیمیا علیزاده، نگار غفاری، طاهره شریفی، مهسا جدی، روناک حسین‌زاده، زهرا یزدانی، مونا واسعی، نرجس مظاهریان و زهرا شیدایی هستند.
 
در این انتخابی که مجوز مسابقات جهانی را به برترین‌ها می‌دهد پریسا جوادی، مائده مسگری، صبا سهرابی، طیبه پارسا، نیلوفر ذکریایی، فرشته حسن‌اوجی، سمانه بنی‌آدم، زهرا راجعی، مونا طالب و نیلوفر آزادمهر نیز در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی حضور دارند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb9wb8.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما