دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 18161

ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی در قم تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه نهم ربیع الاول به عنوان آغاز امامت حضرت مهدی (عج) ، ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی در قم تشکیل شد .
ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی در قم تشکیل شد
به گزارش قم نیوز، قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت روز دوشنبه اظهار داشت: این ستاد تلاش خواهد داشت که برنامه ریزی های لازم را در خصوص آغاز امامت امام زمان (عج) داشته باشد.
 
حجت الاسلام علی مصلحی یکی از اهداف تشکیل این ستاد را پاسداشت و فرهنگسازی برای تجدید بیعت مردم با حضرت مهدی (عج) ذکر کرد.
 
وی با تاکید براهمیت روز نهم ربیع به عنوان آغاز امامت امام زمان (عج) افزود: برنامه های متنوعی برای این ایام به مراکز مختلف مانند حوزه های علمیه، دفاتر مراجع، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، دانشگاه ها، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و اصناف پیشنهاد شده است.
 
وی بیان داشت: سخنرانی، برگزاری همایش ، پرسش و پاسخ در قالب حلقه های معرفتی، مسابقات پیامکی، انتشار و توزیع کتاب و بروشور ، مسابقات و جشن های عمومی در سطوح مختلف از جمله این برنامه ها می باشد.
 
مصلحی در ادامه به اعزام مبلغ به مراکز مختلف دراین ایام اشاره کرد و گفت: 200 نفر از کارشناسان و فارغ التحصیلان در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری از این مرکز برای تبلیغ به مراکز مختلف اعزام می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه تبیین و فرهنگسازی درباره روز نهم ربیع الاول از سال 83 آغاز شده است، افزود: سعی شده تا با اجرای برنامه های مختلف توجهی خاص به امام زمان (عج) به عنوان امام زنده شیعیان ایجاد شود.
 
وی درادامه به اهمیت تجدید بیعت با امام عصر (عج) در هر روز اشاره کرد وگفت: باید اقدامات گسترده ای درخصوص معرفت افزایی مهدوی میان مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgqq9q.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما