سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 1829
با تساوی در هفته نهم؛

صبای نوین قم موقعیت خود در لیگ آزادگان را تثبیت کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای نوین قم در نهمین هفته فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر حریف قدر خود تیم شهرداری لنگرود به تساوی رسید و موقعیت خود را در جدول تثبیت کرد.
صبای نوین قم موقعیت خود در لیگ آزادگان را تثبیت کرد
به گزارش قم نیوز، شاگردان عباس رحمانی که تا قبل از هفته نهم رقابت‌ها با کسب ۱۷ امتیاز در یک قدمی صدرنشین گروه دوم بودند، در تلاش برای رسیدن به ششمین پیروزی خود مقابل شهرداری لنگرود به تساوی رسیدند تا بخت خود برای صعود به مرحله دوم حفظ کنند.

هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شامگاه دوشنبه با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که طی آن نماینده قم، میزبان خود تیم شهرداری لنگرود را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم در این دیدار خارج از خانه، تیم صبای نوین را کاملا هجومی برای کسب سه امتیاز مقابل تیم شهرداری لنگرود به میدان فرستادند و در حالی که کاملا در این دیدار شایسته کسب سه امتیاز بودند، به دلیل نامساعد بودن زمین بار‌ها موقعیت‌های گل از دست رفته و در ‌‌نهایت تن به تساوی بدون گل برابر میزبان قدر خود دادند.

در این مسابقه که چهارمین دیدار خارج از خانه تیم فوتبال امید صبای نوین قم در گروه دوم از دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شد، صبای نوین بعد از موفقیتی که در هفته‌های اول تا هشتم به دست آورده بود به ششمین پیروزی خود می‌اندیشید اما در ‌‌نهایت با یک امتیاز حاصل از تساوی این مسابقه به کار خود پایان داد.

این دیدار در حالی با تساوی بدون گل و تقسیم امتیاز‌ها به پایان رسید که چند موقعیت خوب گلزنی را برای تیم فوتبال صبای نوین قم در بر داشت اما زمین ناهموار میزبان بر اثر بارش شدید باران اجازه انجام بازی خود به صبای نوین و حتی میزبان را ندارد و در ‌‌نهایت صبای نوین قم و شهرداری لنگرود در هفته نهم لیگ آزادگان امتیازات را تقسیم کردند.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فوتبال شاهین کرج، مهد خودرو تهران، طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا، آرمین قزوین، عقاب تهران، شاهین تهران، شهرداری چابکسر، شهرداری لنگرود، البرز شهرداری زنجان و تیم روستایی و عشایری هم‌گروه است و با این تساوی از ۹ مسابقه خود با کسب پنج پیروزی، یک باخت و سه تساوی، ۱۸ امتیازی شد و همچنان در مکان دوم جدول رده بندی گروه دوم لیگ آزادگان باقی ماند.

در حالی که امسال تیم فوتبال صبای نوین تنها نماینده قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور می‌یابد، این تیم زیر نظر عباس رحمانی، سعید توسلی، رضا معصومیان و با سرپرستی ابوالفضل نکوئیان تا این هفته عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از بخت‌های صعود به لیگ دسته دوم جام آزادگان محسوب می‌شود.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دهمین بازی خود را روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم مقابل شهرداری چابکسر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.5b8urhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما