سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 1843
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم:

2 کتابخانه سیار روستایی در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از راه‌اندازی دو کتابخانه سیار روستایی در قم تا دهه فجر خبر داد.
2 کتابخانه سیار روستایی در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد مخلصی امروز با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب و کتابخوانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: نمایشگاه‌های فروش محصولات در ۹ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه وبلاگ و کتاب بین اعضای نوجوان و مربیان کانون در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار کردیم که سه وبلاگ برگزیده کاغذ خط خطی، همیشه با کتاب و کاغذ کاهی به‌عنوان برگزیده انتخاب شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به فراخوان خانه عروسک‌ها گفت: کودکان و نوجوانان بر اساس شخصیت مورد علاقه خود در کتاب‌ها عروسک‌هایی طراحی کرده‌اند که بیش از ۱۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی از برگزاری دومین جشنواره سرود خبر داد و افزود: این جشنواره در دهه فجر برگزار می‌شود که در این جشنواره از هر مرکز دو گروه در قالب دختران و پسران معرفی می‌شوند که پس از یک روز اجرا گروه‌های برتر آن شناسایی و تقدیر صورت می‌گیرد.

مخلصی یادآور شد: جشنواره استانی نمایش عروسکی همچنین در دهه فجر برگزار می‌شود که برگزیدگان این جشنواره به مرحله منطقه‌ای و کشوری معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: هدف ما این است که کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت گروهی به اهداف تربیتی مثبت برسند و استعدادهای آنها نمود و بروز پیدا کند و در آینده بتوانند مسیر خود را انتخاب کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بیان کرد: اکنون ۹ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون هستند و شامل نوجوانان شش تا ۱۶ سال هستند که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استعدادهای آنها پرورش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح روستاها عنوان کرد: مسئولان بر اساس علاقه مخاطب کتاب‌ها را به روستاها ارسال می‌کنند و پس از مطالعه کتاب اقدام به برگشت می‌کنند.

مخلصی از دریافت مجوز دو کتابخانه سیار روستایی خبر داد و یادآور شد: این کتابخانه‌ها در بخش مرکزی و کهک واقع شده و امیدواریم تا دهه فجر با تامین وسیله نقلیه و امکانات به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.knzt23n6xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما