سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 18443
با حضور جمعی از مسئولان

پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان قم در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد.
پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء (ص)، فرماندار و جمعی از مسئولین قم حضور داشتند.
 
در ابتدای مراسم علی‌اصغر بخشی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه استان قم دارای پنج بخش و 320 آبادی است، گفت: جمعیت روستاها در سال 90، 8,9 درصد رشد داشته است.
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته 114 پروژه محرومیت‌زدایی تعریف کردیم، عنوان کرد: از این پروژه‌ها تعداد 21 پروژه عملیاتی شده است که امروز 18 پروژه افتتاح می‌شود.
 
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با همکاری سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) انجام شده است، گفت: از این پروژه‌ها می‌توان به پروژه خط انتقال آب به روستاهای صادق‌آباد، سفت و کوه سفید، پروژه تکمیل مسجد روستاهای باقرآباد، سراجه و ونارچ، پروژه تکمیل کتابخانه روستاهای طایقان و علی‌آباد و پروژه تکمیل سیستم گرمایشی چندین مدرسه در روستاهای محروم قم اشاره کرد.
 
گفتنی است، در ادامه این مراسم سردار مهدوی‌نژاد، سردار حزنی و استاندار قم به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
همچنین در پایان مراسم از فعالان در زمینه محرومیت‌زدایی در شهر قم با اهدای لوحی از طرف استاندار قم تقدیر شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjtxev.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما