سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 1847
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد:

اعزام 120 تیم پزشکی به مناطق محروم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از اعزام 120 تیم پزشکی به مناطق محروم تا پایان سال خبر داد.
اعزام 120 تیم پزشکی به مناطق محروم
به گزارش قم نیوز، حسین رضا اکبری که پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان اردوهای جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی قم صحبت می‌کرد، با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی استان قم در سال جاری اظهار کرد: در بخش بسیج فرهنگیان با شکل‌گیری حرکتی در بازآموزی به دانش‌آموزان، کلاس‌های تقویتی و جبرانی توسط معلمان بسیجی در کانون‌های بسیج فرهنگیان برگزار شد.

وی گفت: این کلاس‌ها که در مجموع شامل ۴ هزار نفر روز کار در سال ۹۰ می‌شود، تاثیر خوبی در افزایش قبولی‌های دانش‌آموزان در امتحانات داشته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: در جریان اردوهای هجرت دانش‌آموزی در سال گذشته ۱۵۸ مدرسه در چهار ناحیه آموزش و پرورش قم به دست دانش‌آموزان مرمت شد.

وی افزود: این امر سبب غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری آنان در قبال محیط‌های آموزشی شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: یکی از زمینه‌های فعالیت سازمان بسیج سازندگی در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر است که در این زمینه کارگاه‌های آموزشی متعددی در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: همچنین اقدام به برپایی نمایشگاه‌های متعدد پیشگیری از اعتیاد و تهیه و توزیع اقلام فرهنگی در این رابطه از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی استان قم بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: در سال ۸۸ در بخش کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی بیش از سه برابر حجم ابلاغی فعالیت داشته‌ایم اما طی دو سال گذشته به دلیل معرفی نشدن عرصه از طرف نهادهای مربوط این موضوع به تعویق افتاده و بودجه این بخش در زمینه اعزام مبلغ به مناطق محروم هزینه شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه بهداشت و درمان نیز در سال ۹۰ بیش از ۳۰ تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام شده‌اند که تا پایان سال به ۱۲۰ تیم افزایش پیدا خواهد کرد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مهندسین نیز در بخش خدمت رسانی در سال ۹۰ بیش از چهار کیلومتر لوله‌گذاری داشته و همچنین یک پروژه ساخت حسینیه نیز توسط این بخش به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.ab8urhbwziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما