دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 18624
استاندار قم:

همه مسئولان باید برای فراهم کردن امنیت در قم همکاری کنند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی و همه مدیران استان لازم است با نادیده گرفتن مسائل گذشته با یکدیگر همکاری کرده و با تمام تلاش، امنیت را در قم فراهم کنند.
همه مسئولان باید برای فراهم کردن امنیت در قم همکاری کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌صادق صالحی‌منش پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: این جلسه مهم برای معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار که یکی از مهم‌ترین معاونت‌های استانداری به شمار می‌رود، برگزار شده است.
 
وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی روحانی فاضل و فرهیخته‌ای است، ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی 2 دوره نماینده مجلس، مشاور رئیس قوه قضائیه و مؤسس دانشگاه طلوع مهر بوده‌اند و سوابق وی در پیگیری مسائل عمرانی روشن و مشخص است.
 
استاندار قم با بیان اینکه تامین امنیت جسمی و روانی مردم در این استان یکی از وظایف این معاونت است، عنوان کرد: وظیفه دیگر این معاونت آسیب‌شناسی و ارتباط همراه با عقلانیت با احزاب و جریانات سیاسی قم است که باید در این خصوص منویات مقام معظم رهبری و خط ‌مشی دولت تدبیر و امید با دقت مد نظر قرار گیرد.
 
وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی باید در چارچوب قانون و در فضایی محبت‌آمیز فعالیت کند.
 
صالحی‌منش با بیان اینکه مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری بسیار سنگین است، تصریح کرد: در راستای ایجاد امنیت در استان، مسئولین امنیتی استان مانند فرماندهان اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ... باید ایشان را یاری کنند.
 
وی با بیان اینکه مسئولیت‌های این معاونت بسیار مهم است، گفت: انتصابات در معاونت سیاسی امنیتی و در کل استان بسیار مهم است و حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی باید در انتصاب شایسته مدیران تمام تلاش خود را به کار گیرد.
 
استاندار قم با اشاره به سفارش امام علی (ع) به مالک اشتر عنوان کرد: امام علی (ع) به مالک اشتر سفارش کرد که در امور کارگزارانت بنگر و محور گزینش میل و تمایل تو نباشد و کسانی که پاک‌تر و پیشگام‌تر در اسلام هستند برای مسئولیت‌های مختلف انتخاب کن.
 
وی افزود: از حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی انتظار دارم که با توجه به نقشی که در انتخاب مدیران استان دارند برای رضای خدا مسئولی را تایید و رد کرده و با توجه ویژگی‌های ایشان، انتظاری غیر از این هم نخواهد بود.
 
صالحی‌منش تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی و همه مدیران استان لازم است با گذشت و نادیده گرفتن مسائل گذشته با همکاری یکدیگر را یاری کرده و با تمام تلاش، امنیت را در قم فراهم کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله در استانداری از حضور ایشان بهره‌مند خواهیم بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcayin6.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما