چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 18705
به منظور نظارت بر عملکرد صورت گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه استان قم از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)

قم نيوز : قم نیوز: سردار مهدوی نژاد به همراه هیئت همراه به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) از این ناحیه بازدید و سرکشی نمود.
بازدید فرمانده سپاه استان قم از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز به روابط عمومی سپاه استان قم، طی برنامه ریزی صورت گرفته توسط معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سردار مهدی مهدوی نژاد به همراه هیئت همراه متشکل از معاونت های تخصصی سپاه استان قم از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، بازدید و سرکشی نمودند.
در ابتدای این سرکشی، محمود آبادی معاون بازرسی و تعالی سپاه علی بن ابی طالب(ع) ضمن تبیین و تشریح اهداف این بازدید، برنامه های مورد نظر را اعلام کرد و افزود: طی فرمایش مقام معظم رهبری بایستی نظارت بر مجموعه های تحت نظر به صورت مداوم و مستمر صورت گیرد.
در ادامه محمد رضا موحد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ضمن ارائه گزارشی کلی از عملکرد این ناحیه در طول سال طی سخنانی به مشکلات و موانع موجود در پایگاه ها و حوزه های بسیج این ناحیه پرداخت.
بعد از سخنرانی تنی چند از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران این ناحیه پیرامون مشکلات و موانع موجود در پایگاه ها و حوزه های مقاومت ، سردار مهدوی نژاد طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد هفته وحدت، به تبیین نقش مهم بسیج در جامعه پرداخت و گفت: نگاه باید آرمان گرایانه باشد، برایند خط آرمان گرایی و مصلحت اندیشی خط درست انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه درخت انقلاب اسلامی با خون با برکت شهداء آبیاری شده و همین امر موجب عزت و عظمت روزافزون  این کشور شده است، خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری با درایت و حکمت به نحوی کشور را اداره کردند که همه جهان غطبه به حال کشور و مردم آن می خورند.
سردار مهدوی نژاد نسل امروز را با نسل اول انقلاب متفاوت ندانست و بیان نمود: مردم ایران با تاسی از شهداء، با تمام توان همانند دوران دفاع مقدس در مقابل هجمه های دشمنان ایستادند.
فرمانده سپاه استان قم خروجی حلقه های شجره طیبه صالحین را نیروهای تراز اول برای انقلاب دانست و بیان نمود: امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و بسیاری دیگر مسائلی که در بسیج به آن تاکید می شود هدفی جز کمک به تسریع اسلامی شدن جامعه را دنبال نمی کند.
شایان به ذکر است ارائه راهکار هایی توسط خسروی، معاون نیروی انسانی بسیج، کبیری، معاون طرح، برنامه و مالی، بیگدلی معاون نیروی انسانی پایور سپاه علی بن ابی طالب(ع) از دیگر برنامه های این سرکشی و بازدید بود.
گفتنی است تشکیل جلسه کارگروه تخصصی با حضور فرمانده و اعضای کارگروه تخصصی سپاه و ناحیه، برنامه پایانی اجرا شده در این سرکشی بود.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcam0n6.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما