چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 1878

قم آماده پذیرایی از زائران ویژه ماه محرم است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از آمادگی این استان برای پذیرایی از مسافران و زائران ویژه ماه محرم خبر داد.
قم آماده پذیرایی از زائران ویژه ماه محرم است
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی امروز اظهار داشت: در ایام محرم استان قم با توجه به فضای معنوی حاکم بر این استان و برگزاری مراسم مختلف عزاداری از سوی مردم میزبان خیل عظیمی از مسافران و زائران ویژه این ایام است.

وی از آمادگی میراث فرهنگی قم برای پذیرایی مطلوب از این زائران خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده نظارت و بازرسی از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها، واحدهای پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در این ایام تشدید می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم رسیدگی فوری به شکایات مردمی در این ایام را از دیگر برنامه های این اداره کل برشمرد و گفت: از کلیه واحدهای تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی قم خواسته شده است به مناسبت بزرگداشت این ایام با نصب پلاکارد هایی با مضمون شعارهای ماه محرم، مجموعه خود را سیاه پوش کنند.

ارجمندی افزود: در مسیرهای منتهی به استان نیز در جوار واحدهای پذیرایی و مجتمع های گردشگری ایستگاه های صلواتی برای خدمات دهی و پذیرایی از مسافران و زائران استان مستقر می شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.edyiw6dccgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما