چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 18916
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت آماده سازی اجناس با کیفیت و ارزان برای شب عید

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: مسئولان در فراهم کردن اجناس با کیفیت و قیمت مناسب برای شب عید مردم تلاش کنند.
ضرورت آماده سازی اجناس با کیفیت و ارزان برای شب عید
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهارکرد: باید بروکراسی‌های اداری در بخش سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کند.
 
استاندار قم  با تاکید بر روان‌سازی در امور سرمایه‌گذاران استان گفت:کاهش بروکراسی‌ها و تلاش در مکانیزاسیون امور اداری قطعاً استقبال سرمایه‌گذاران را به همراه دارد.
 
صالحی منش با اشاره به موقعیت ژئوپولوتیکی استان قم، قرار گرفتن در مرکز ثقل 17 استان کشور و برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به قطب اقتصادی کشور تبدیل شویم.
 
وی با قرائت آیه‌ای از قرآن مجید در ارتباط با سخاوت خداوند متعال در قرار دادن نعمات، سرزمین قم را از لحاظ معادن زیرزمینی بسیار غنی دانست و گفت: قم مستعد جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و همه باید در سال حماسه اقتصادی تلاش مضاعف کنند.
 
صالحی‌منش افزود: وجود سنگ‌های زینتی، منگنز، نمک و بسیاری از معادن گران‌بهای دیگر نه تنها نیاز استان و کشور را تأمین می‌کند، بلکه مورد استفاده کشورهای دیگر نیز است.
 
استاندار قم با اشاره به نقش تعیین‌کننده تکنولوژی در پیشرفت کشورهای توسعه‌یافته گفت: با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، علاوه بر افزایش حجم استخراج از معادن می‌توانیم کیفیت محصولات استخراج شده را نیز ارتقاء دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: مردم شریف میهن اسلامی در تحمل دشواری‌های ناشی از تحریم‌های خصمانه دشمنان نظام مقدس اسلامی صبر و بردباری بسیار زیادی را داشته اندو بر همین اساس باید مسئولان در فراهم کردن اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شب عید مردم تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcepo8z.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما