شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 19006

زن ایرانی، مظهر عفاف و حجاب و زینت کشور

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: زن ایرانی و بانوی قمی امروز باید مظهر عفاف و حجاب و زینت کشور اسلامی باشد.
زن ایرانی، مظهر عفاف و حجاب و زینت کشور
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدصادق صالحی منشˈ روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در مدارس در هنرستان فخری قم افزود: امروز معیار یک دختر و زن مسلمان ایرانی و نیز یک بانوی قمی عفاف و حجاب اوست.
 
وی تاکید کرد: بانوان قمی باید چهره شهر را با زیبایی حجاب فاخر خود عوض کنند و آن را زینت دهند.
 
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف برخی دختران در شهر قم گفت: این نوع حجاب باعث شرمندگی و خجالت می شود.
 
صالحی منش خاطر نشان کرد: بانوان قمی تحت تاثیر برخی تبلیغات و فتنه انگیزی های دشمنان در خصوص عفاف و حجاب خود قرار نگیرند و با حجاب خود مسیر انقلاب را ادامه دهند.
 
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر سخن امام خمینی(ره) بر تلاش بیشتر دانش آموزان بر درس خواندن اشاره کرد و افزود: دانش آموزان علاوه بر درس خواندن باید در زمینه تقوی ، معنویت و پرهیزگاری نیز تلاش کنند.
 
وی تاکید کرد: با تمسک به آموزه های اسلامی و سبک زندگی اهل بیت(ع) و تقوی داشتن می توان به درجات بالای انسانی رسید.
 
صالحی منش در ادامه افزود: دانش آموزان باید وظایف خود را در قبال خانواده، اساتید و معلمان و مربیان خود به درستی عمل کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه شهید بهشتی و شهید مفتح در انقلاب اشاره کرد و گفت: این دو شهید با قدم برداشتن در راه درست به انقلاب خدمت کرده و سرانجام به قله رفیع شهادت رسیدند.
 
وی بیان داشت: شهید بهشتی نمونه یک استاد کامل بوده است و شهید مفتح نیز در ایجاد هماهنگی بیشتر میان دو قشر فرهنگی دانشگاهی و حوزوی نقش موثری داشته است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfvxdy.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما