چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 19172
با پيگيري‌هاي سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم صورت گرفت:

بهره‌مندي رانندگان كمكي تاكسي‌هاي قم از بيمه

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از بهره‌مندي رانندگان كمكي تاكسي‌هاي قم از بيمه با توجه به پيگيري‌هاي اين سازمان خبر داد.
بهره‌مندي رانندگان كمكي تاكسي‌هاي قم از بيمه
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، مرتضي عزتي با اشاره به ارائه خدمات جديد به رانندگان تاكسي اظهار كرد: سازمان تاكسي‌راني شهرداری قم پيگيري‌هاي لازم را درباره بيمه تامين اجتماعي رانندگان كمكي حمل و نقل درون‌شهري انجام داده كه در نهايت منجر به بيمه رانندگان كمكي تاكسي شد.
وي خاطرنشان كرد: رانندگان مي‌توانند از خدمات بيمه‌اي بهره‌مند شوند و در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سازمان تاكسيراني مراجعه كرده يا با اين سازمان تماس حاصل كنند. 
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم عنوان داشت: ارائه بيمه در راستاي خدمات‌رساني براي قشر رانندگان كمكي تاكسي‌ها به عنوان يكي از اقشار زحمتكش انجام شده بنابراين كمك رانندگان تاكسي كه داراي پروانه هستند و مجوز دارند مي‌توانند از اين خدمت بهره‌مند شوند.
وي يادآور شد: بيمه رانندگان كمكي جزو مشاغل آزاد است كه يك سهم را فرد متقاضي و سهم ديگر را بيمه و دولت مي‌دهد.
عزتي با بيان اينكه 5 هزار و 700 تاكسي در استان وجود دارد كه اين تعداد تاكسي داراي بيش از 2 هزار نفر راننده كمكي هستند گفت: اين تعداد تاكسي براي نياز شهر قم كافي است ولي بايد سيستمي باشد تا هر تاكسي هفت تا هشت ساعت در روز كار كند، بنابراين اگر سيستم نظارتي را طوري تنظيم كنيم كه هر تاكسي هفت ساعت و 20 دقيقه به شهروندان خدمات بدهد، تعداد تاكسي موجود كفايت مي‌كند.
وي با اشاره به اجراي طرح هوشمندسازي ناوگان حمل و نقل مسافربري درون شهري در قم عنوان داشت: با اجرايي شدن اين طرح نظارت افزايش پيدا مي‌كند تا تاكسي‌ها با توجه به ميزان زمان تعيين شده فعاليت كنند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcj8vev.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما