شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 19204
سرمربی‌ صبای قم:

بازیکن حق دارد حقوقش را مطالبه کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکن حق دارد حقوقش را مطالبه کند.
بازیکن حق دارد حقوقش را مطالبه کند
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان، اظهار کرد: دو تیم بازی سخت و حساسی مقابل هم داشتند و کسب امتیاز از این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت داشت که در ‌‌نهایت نتیجه تساوی بر بازی حاکم شد.
 
وی گفت: شرایط دو تیم در جدول رده بندی به شکلی بود که دو تیم در همسایگی هم قرار داشتند و به همین دلیل بازی نزدیک و فشرده‌ای را از هر دو تیم دیدیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبا افزود: در دقایق ابتدایی بازی یک گل دریافت کردیم و این گل کار ما را سخت کرد اما سعی کردیم با در اختیار گرفتن توپ و میدان و تمرکز بر بازی به گل تساوی برسیم.
 
مرفاوی بیان کرد: تعویض‌های نیمه دوم برای صبا کارساز بود و کمک کرد میل بیشتری به هجوم داشته باشیم و موقعیت‌های بهتری خلق کنیم.
 
وی درباره وضعیت مالی تیم فوتبال صبا ابراز کرد: بازیکن حق دارد حقوقش را مطالبه کند و نمی‌توانیم بازیکن را به دلیل تهدید به تمرین نکردن مواخذه کنیم زیرا بازیکنان حرفه‌ای هستند و ااگر مشکلا مالی آن‌ها حل نشود تمرکزی برای بازی ندارند.
 
سرمربی صبا عنوان کرد: به زودی باید با پرسپولیس بازی کنیم و از مسئولان تیم می‌خواهم که به فکر تیم باشند زیرا با مبلغی ناچیز نمی‌توانیم رضایت بازیکنان را جلب کنیم.
 
مرفاوی درباره احتمال پیوستن رضا عنایتی به استقلال خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و اگر هم مسئله‌ای باشد باید مسئولان دو باشگاه با هم مذاکره کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfj0dy.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما