شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 19447
رئیس موسسه اطلس تاریخ شیعه

کتاب احکام پوشش بانوان منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: رئیس موسسه اطلس تاریخ شیعه از انتشار چاپ پنجم کتاب احکام پوشش بانوان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب احکام پوشش بانوان منتشر می‌شود
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام ابوالفضل بنایی با اشاره به چاپ پنجم کتاب احکام پوشش بانوان اظهار کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از این کتاب به دلیل روان بودن متن و کاربردی بودن آن چاپ پنجم این کتاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این کتاب توسط جمعی از محققان حوزه علمیه تالیف شده و شامل احکام مرتبط با پوشش بانوان مطابق با فتاوای مراجع تقلید است.

رئیس موسسه اطلس تاریخ شیعه با بیان اینکه کانون نشر احکام موسسه اطلس تاریخ شیعه مسئولیت نشر این اثر را به عهده داشته است، گفت: نظر مراجع بزرگوار مانند آیات عظام مکارم‌شیرازی، بهجت، سیستانی، سبحانی و صافی‌گلپایگانی در متون این اثر گنجانده شده و احکام بانوان در این اثر همراه تصاویر و جدول‌های آموزشی ارائه شده است.

وی عنوان کرد:‌ محدوده پوشش، مصادیق زینت و احکام آن، کیفیت، نوع پوشش، شرایط پوشش در نماز و ... از جمله موضوعاتی است که در این کتاب ذکر شده است.

بنایی یادآور شد: اشکالات و نواقص موجود در چاپ‌های پیشین این اثر برطرف شده و در ویرایش جدید آن برخی از تغییرات نظر مراجع لحاظ شده است.

چاپ دوم کتاب رساله مصور عبادات

وی با اشاره به مطالب ارائه شده در کتاب رساله مصور گفت: در این کتاب احکام مختلف تکلیف، تقلید، طهارت، وضو، غسل و تیمم با بهره‌گیری از فتاوا و نظرات هفت مرجع تقلید و منابع متقن تبیین شده است.

رئیس موسسه اطلس تاریخ شیعه عنوان کرد: «توجه»، «نکته» و «پرسش» در حاشیه صفحات به صورت رنگی چاپ شده که مخاطب در جریان توضیح بیشتر قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این اثر نکات علمی و اخلاقی مرتبط با احکام ارائه شده و در پایان کتاب واژه‌نامه و معانی کلمات فنی ذکر شده است.

بنایی خاطرنشان کرد:‌ چاپ دوم کتاب رساله مصور عبادات در آینده‌ای نزدیک به همت موسسه اطلس تاریخ شیعه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefe8z.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما