?>?> راهکارهای تجارت با ترکیه بررسی می‌شود | قم نیوز
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 19726
با حضور رایزن سابق بازرگانی ایران در ترکیه

راهکارهای تجارت با ترکیه بررسی می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌ همایش راهکارهای عملی و موثر تجارت با ترکیه در قم با حضور رایزن سابق بازرگانی ایران در کشور ترکیه به همت مرکز آموزش بازرگانی استان قم برگزار می‌شود.
راهکارهای تجارت با ترکیه بررسی می‌شود
به گزارش قم نيوز، کشور ایران از دیر باز با ترکیه به دلایل گوناگون اعم از فرهنگ عمومی، آداب و رسوم و ابعاد جغرافیایی مشترکات فراوانی دارد که این نکات بر وضعیت در زمینه‌ رفتارهای تجاری تاثیر گذاشته است.

بر همین اساس عادت‌های مردم ترکیه به هنگام مذاکرات تجاری چندان برای ما ناآشنا و غریب نیست، ولی برای تجارت با این کشور باید راهکارهای آن به صورت علمی مورد بررسی قرار بگیرد که در این راستا مرکز آموزش بازرگانی استان قم طی همایشی «راهکارهای عملی و موثر تجارت با ترکیه» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نقش و جایگاه ترکیه در اقتصاد جهانی، ویژگی‌های بازار مصرف، رفتار مصرف‌کنندگان در ترکیه، معرفی شبکه‌های تهیه و توزیع کالا در ترکیه، نیازها، خواسته‌ها و انتظارات مشتریان و بازار ترکیه و مبادلات تجاری از جمله محورهای این همایش به شمار می‌روند.

جذب سرمایه‌گذاری خارجی و هزینه ثبت شرکت، شناسایی مزیت‌های ایران برای صادرات به ترکیه، شناسایی نقاط ضعف کالای ایرانی در بازار ترکیه، عمده رقبای تجاری ایران در ترکیه و آشنایی با انجمن‌های کالایی در ترکیه از دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شود.

راهکارهای عملی و موثر تجارت با ترکیه با حضور محمدکاظم ملکی رایزن سابق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و محمدرضا سعادت مدیر گروه مطالعات موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در هفته نخست اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۷۱۴۲۷۸ و ۳۷۷۱۴۰۸۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepf8z.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما