پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 19990

برترین های مسابقات تیراندازی قهرمانی استان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نيوز:‌رقابت‌های تیراندازی قهرمانی استان قم در پایان رقابت شرکت کنندگان در دو رشته تیراندازی تپانچه و تفنگ بادی با معرفی افراد برتر به پایان رسید.
برترین های مسابقات تیراندازی قهرمانی استان قم معرفی شدند
به گزارش قم نيوز، با برنامه ریزی هیئت تیراندازی قم این پیکارها با عنوان جام فجر و با شرکت تیراندازان قمی در قالب ۸ تیم بخش آقایان و ۶ تیم بخش بانوان در سالن تیراندازی شهید زین الدین مجموعه ورزشی میثم برگزار شد.

در رده بندی تیمی رقابت‌های بخش مردان و در پایان پیکارهای رشته تفنگ بادی تیم تیراندازی بسیج (ب) قم با کسب ۸۱۱ امتیاز بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را که با عنوان جام فجر به انجام رسید به خود اختصاص داد.

بعد از تیراندازان تیم بسیج (ب) قم که قهرمان تیراندازی با تفنگ بادی جام فجر قم شدند، تیم دانشگاه علوم پزشکی که همواره از مدعیان قهرمانی تیراندازی قم محسوب می‌شود با کسب ۸۰۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد در حالی که باشگاه تیراندازی شهید زین الدین قم با کسب ۷۹۴ امتیاز رتبه سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در بخش تیمی رشته تیراندازی با تپانچه بادی آقایان مسابقات قهرمانی تیراندازی جام فجر قم، باز هم این تیراندازان تیم بسیج (ب) قم بودند که با کسب امتیازی مشابه به تیم تفنگ بادی یعنی ۸۱۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستادند و قهرمان این رقابت‌ها لقب گرفتند.

تیم بسیج (الف) تیراندازی قم در رشته تپانچه بادی با کسب ۷۷۶ امتیاز رتبه دوم را کسب کرد و به مقام نایب قهرمانی جام فجر تیراندازی قم دست یافت، ضمن اینکه تیراندازان تیم دانشگاه علوم پزشکی در این بخش با کسب ۷۴۰ امتیاز سوم شدند.

در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی نیز هادی غرباقی از تیم بسیج (ب) قم با کسب ۲۸۵ امتیاز بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مهدی شاکر از باشگاه شهید زین الدین قم با کسب ۲۷۷ امتیاز مقام دوم را به دست آورد و علیرضا دنیوی از تیم دانشگاه علوم پزشکی قم با کسب ۲۷۶ امتیاز نفر سوم این رقابت‌ها لقب گرفت.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی محمود جعفرغفار از تیم بسیج (ب) قم با کسب ۲۸۱ امتیاز بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه علی محمدی از تیم بسیج (الف) تیراندازی قم با کسب ۲۷۴ امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص داد و امیرحسین متوسل تیرانداز سابق تیم ملی نوجوانان کشورمان به عنوان دیگر عضو تیم تیم بسیج (الف) تیراندازی قم با کسب ۲۷۱ امتیاز نفر سوم این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvwnz.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما