شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 20046
به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم

نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای قم در دو مرکز فنی و حرفه‌ای حضرت معصومه (س) و انقلاب اسلامی از۱۰ اسفند برگزار می‌شود.
نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای قم در دو مرکز فنی و حرفه‌ای حضرت معصومه (س) و انقلاب اسلامی از ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای قم در مرکز فنی و حرفه‌ای حضرت معصومه (س) در زمینه صنایع دستی، پوشاک، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، سرمه دوزی، سوزن دوزی، نماکاری با آیینه و مواد تزئینی، نقاشی روی چرم، کیف دوزی، ترمه دوزی، پولک دوزی و لحیم کاری تزئینی است که از روز شنبه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقمندان برای بازدید و خرید از محصولات این نمایشگاه می‌توانند از ۱۰ اسفند ساعت هفت ۷: ۳۰ تا ۲۲ به آدرس خیابان ۱۹ دی کوچه ۴۹ فنی حرفه‌ای حضرت معصومه (س) مراجعه کنند.

همچنین در نمایشگاه صنایع دستی که مرکز فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی برپا می‌شود که در آن محصولات کیف دوزی، نقاشی روی سفال، بافندگی با دست و ماشین، شیرینی خانگی و غذا ارائه می‌شود.

علاقمندان برای بازدید و خرید از محصولات این نمایشگاه نیز می‌توانند از روز شنبه، ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۴: ۳۰به نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی به نشانی خیابان انقلاب کوچه ۴۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0gb5.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما