شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 20059
مدیرکل ارشاد قم:

وظیفه اصلی خانه مطبوعات ارتقاء سطح کیفی اصحاب رسانه است

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ارتقای سطح کیفی اصحاب رسانه استان و رسیدگی به مشکلات آنان از وظایف اصلی خانه مطبوعات است.
وظیفه اصلی خانه مطبوعات ارتقاء سطح کیفی اصحاب رسانه است
به گزارش قم نيوز، نخستین نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات قم با حجت السلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مهدی توکلیان معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی وی، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در این نشست با قدردانی از خدمات محمد خامه یار معاون مطبوعات و تبلیغات سابق این اداره کل، گفت: امیدواریم این خدمات را پیش برده و کامل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه، حوزه فرهنگ و ارشاد را عرصه‌ای وسیع و پیچیده عنوان کرد و افزود: وقتی در حوزه فرهنگ درست کار شود، شکوفایی تولید، کم شدن جرایم و برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات حوزه فرهنگ در قم باید از اساس حل شود، خاطر نشان کرد: امیدوارم با تخصیص بهتر بودجه فرهنگی و با کمک خانه مطبوعات قم بتوانیم در سال جدید گام‌های خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه نگاه و پیش‌فرض باید در تمامی امور عمل به قانون باشد، عنوان کرد: خانه مطبوعات یک نهاد قانونی و واسط است و دست‌اندرکاران این نهاد نیز براساس قانون باید عمل کنند.

معاون سابق قوه قضائیه، ارتقای سطح کیفی اصحاب رسانه استان و رسیدگی به مشکلات ایشان را از وظایف اصلی خانه مطبوعات دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه، نشریات تخصصی حوزه دین را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: لازم است جایگاه این گونه نشریات نیز در خانه مطبوعات قم تعیین تکلیف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه معاونت محترم مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که خود از پیشکسوتان مطبوعات بوده و تجربه های گرانقدری در خدمت به مطبوعات دارند، طرح‌های کامل و مفیدی را در حوزه مطبوعات در دست تدوین دارند، اظهار کرد: پس از ابلاغ این طرح‌ها وضعیت خانه مطبوعات نیز شکل بهتری به خود می گیرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcf1xd0.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما