چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 20292

عقد قرار داد تامین اجتماعی قم با 736مرکز درمان و پاراکلینیک

قم نيوز : قم نيوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از عقد قرارداد این سازمان با بیش از 736 مرکز درمانی و پاراکلینیک در قم خبر داد
عقد قرار داد تامین اجتماعی قم با 736مرکز درمان و پاراکلینیک
به گزارش قم نيوز، داود علیمحمدی روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه با اعلام این خبر افزود:مدیریت درمان تامین اجتماعی علاوه بر مراکز ملکی، از طریق عقد قرارداد با بیش از ۷۳۶ مرکز درمانی و پاراکلینیک استان قم به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می کند.

وی ادامه داد: از تعداد بیش از ۴ میلیون بار مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیش از ۷۶۷ هزار بار مراجعه به پزشکان،۴۲هزار بستری در بیمارستان های طرف قرارداد و بیش از ۵۲۱ هزار بار مراجعه به مراکز پاراکلینیک انجام شده است که در مراکز دولتی ۹۰ درصد هزینه بستری و۷۰ درصد هزینه بیماران سرپایی با بیمه پرداخت می شود.

علیمحمدی افزود: با بررسی های نسخ بیماران خاص و ویژه در دفتر اسناد پزشکی در ۹ ماهه امسال، هزینه درمانی ودارویی بیماران ام اس، شیمی درمانی، رادیوتراپی و پیوندی بیش از ۶۷ میلیارد ریال شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در نه ماهه نخست سال هزينه مراجعه بيمه شدگان تامين اجتماعي به مراكز طرف قرارداد قم، بالغ بر ۵۷۸ ميليارد ريال شده است.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdceww8w.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما