شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 20418

موفقیت در گرو بهره‌مندی از تجارب گذشتگان است

قم نيوز : قم نیوز:مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه نباید تجارب و توانایی گذشتگان را فراموش کرد گفت: موفقیت و پیروزی زمانی حاصل می‌شود که از توانایی و استعدادهای گذشتگان نیز استفاده شود.
موفقیت در گرو بهره‌مندی از تجارب گذشتگان است
به گزارش قم نیوز، ظهر امروز حمیدرضا دژاکام (شیخ الاسلام) در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ که با حضور مدیران، و جمعی از مسئولان استان در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو قم برگزار شد بنای مدیریت را استفاده از همه ظرفیت‌ها عنوان و اظهار داشت: تغییر در مدیریت به معنای فراموش کردن گذشته نیست بلکه باید تجارب و استعدادهای گذشتگان را مورد توجه قرار داد و از نقطه نظرات آنها بهره برد و بدین ترتیب می‌توانیم در راه تربیت دانش‌آموزان استان قدم برداریم.

وی استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند، صاحب نظر و مستعد را مهم خواند و گفت: استفاده از توانمندی این نیروها برای فعلیت بخشیدن به امور از جمله کارهایی است که مدیر جدید اداره آموزش پرورش ناحیه ۲ باید در راس اولویت‏های خود قرار داده تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه رشد، بالندگی و حفظ عزت همکاران و فرهنگیان با مدیریت صحیح ممکن می‌شود تصریح کرد: به منظور کسب موفقیت و تعالی در آموزش و تربیت همه باید تلاش کنند فضای آموزشی به سمت خدمت به آموزش پیش رود و به دور از سلیقه‌های سیاسی تصمیم‌گیری‌ها اتخاذ شود.

دژاکام اذعان داشت: در صورتی که همدلی، هماهنگی و نگاه همه جانبه نگر در سیستم برقرار شود می‌توانیم شاهد موفقیت‌های افزون‌تری در جامعه باشیم و در صورتی که حمایت، یکدلی همکاران و استفاده از استعدادها مورد توجه قرار گیرد موفقیت حاصل می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceve8w.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما