يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 20436
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تکنولوژی متضاد با دین، حرام است

قم نيوز : قم نيوز:‌ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر در جامعه اسلامی پیشرفتی صورت بگیرد که با عفت و جامعه در تضاد باشد، حرام است، زیرا سبب رواج فساد در جامعه می‌شود.
تکنولوژی متضاد با دین، حرام است
به گزارش قم نيوز، آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به راه اندازی تماس تصویری در کشور، اظهار کرد: به طور قطع خداوند باریتعالی و امام زمان(عج) هم نسبت به این مسئله راضی نیستند و این کار اشکال دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زمینه سازی فساد در تماس‌های تصویری، افزود: فساد گسترده در تماس‌های تصویری قطعی است، البته برخی معتقدند که شبکه‌های مجازی و اینترنت هم زمینه ساز فساد است، اما همه افرد که به شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارند، اما همه جوانان می‌توانند به تماس تصویری دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به نظر علما و مراجع درباره پیشرفت تکنولوژی، تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی پیشرفتی صورت بگیرد که با عفت و جامعه در تضاد باشد، حرام است، زیرا سبب شیوع فساد می‌شود.

آیت الله ممدوحی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی تماس‌های تصویری، خاطرنشان کرد: تماس‌های تصویری سبب آسیب به بنیان خانواده و آسیب‌های اجتماعی برای جوانان است که باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcepe8w.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما