دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 20497
در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم

سفیر گفتمان قم نماینده اسلامشهر را شکست داد

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم فوتبال نوجوانان سفیر گفتمان قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم نماینده اسلامشهر را شکست داد.
سفیر گفتمان قم نماینده اسلامشهر را شکست داد
به گزارش قم نيوز، مرحله نخست مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه یک ادامه یافت و تیم فوتبال سفیر گفتمان قم نخستین پیروزی خود را کسب کرد تا به صعود امیدوار شود.

در مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور باهم رقابت می‌کنند.

در مسابقات گروه نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی‌پوشان اراک حضور دارند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه باهم رقابت می‌کنند.

تیم فوتبال سفیر گفتمان قم در روز سوم این مسابقات به مصاف تیم چیچکلو اسلامشهر رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به پیروزی رسیده و حساب امتیازات خود را به عدد ۴ برساند.

در این مسابقه دو تیم در نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم این تیم چیچکلو اسلامشهر بود که به گل نخست دست یافت اما نماینده قم که خود را در معرض حذف از مسابقات می‌دید در ادامه ورق بازی را به سود برگرداند و با به ثمر رساندن ۲ گل ، پیروزی را به دست آورد.

مرتضی عطایی سرمربی تیم فوتبال سفیر گفتمان قم نیز در نیمه دوم و در دقایقی که تیمش با یک گل از حریف عقب بود به دلیل اعتراض مکرر به نحوه قضاوت داور مسابقه از کنار نیمکت تیمش اخراج شد.

سفیر گفتمان در حالی۳ امتیاز این مسابقه را به دست آورد که در بازی نخست خود با یک گل به افشید قم باخته بود و در دومین مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک برابر آبی‌پوشان اراک متوقف شده بود.

تیم چیچکلو اسلامشهر نیز با شکست برابر سفیر گفتمان دومین شکست متوالی خود را پس از باخت روز نخست به استقلال متحمل شد تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله دوم مسابقات تقریباً از دست برود.

در روز چهارم این رقابت‌ها تیم فوتبال سفیر گفتمان قم از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی قم به مصاف استقلال تهران، صدرنشین رقابت‌ها می رود و از ساعت ۱۵:۳۰ نیز تیم چیچکلو اسلامشهر با افشید قم مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzab5.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما