دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 20541

ارائه خدمات مرکز فوریت‌های پلیس به مردم قم در ایام نوروز

قم نيوز : قم نيوز: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از آمادگی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
ارائه خدمات مرکز فوریت‌های پلیس به مردم قم در ایام نوروز
به گزارش قم نيوز و به نقل از معاونت اجتماعی ناجا، مجتبی ایرانی با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز فوریت های پلیسی در استان از طریق تلفن ۱۱۰ آماده ارائه خدمات مختلف به هم استانی ها و مسافران نوروزی است و مردم عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خواسته در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و پلیس را در کنار خود داشته باشند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه از اجرای طرح های مختلف انتظامی و ترافیکی در ایام پایان سال و نوروز ۹۳ خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر تشدید فعالیت پلیس های تخصصی و افزایش گشت‌های خودرویی درصددیم با به کارگیری کارکنان ستادی و راه اندازی ایستگاه‌های نوروزی طرح های ویژه ای را برای کاهش حوادث رانندگی و امنیت شهرها در این ایام به مرحله اجرا بگذاریم.

ایرانی با اشاره به اینکه انسجام و تعامل سازمانها و ادارات مختلف در مناسبت ها و روزهای خاص موفقیت های بسیار موثری را در پی داشته است گفت: با برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم با دستگاه‌های مختلف سعی شده است تا در طرح های انتظامی روزهای پایانی سال و به ویژه تعطیلات نوروزی خدمات مطلوبی به هم استانی های عزیز ارائه شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم با بر شمردن نقش بسزای همکاری مردم با پلیس در موفقیت‌های اجرای هر مأموریت از هم استانی ها و مهمانان نوروزی خواست امسال هم همچون گذشته باخدمتگزاران خود همکاری داشته و به منظور حفظ سلامتی و امنیت خود به توصیه هایی که از سوی کارشناسان پلیس ارائه می شود توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb8sb5.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما