قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: برای رساندن قم به جایگاه اصلی خود نیازمند جهاد اقتصادی و عملی هستیم و در این راستا یگاه امداد، پلیس و مجموعه مدیریت شهری برای تحقق این هدف عزمی جدی دارند.
جهاد اقتصادی و عملی کارآمد‌ترین راه جبران عقب ماندگی‌ها است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در مراسم تقدیر از عوامل پلیس راهور و کلانتری شهرداری قم با تقدیر از عملکرد پلیس راهور و کلانتری اظهار کرد: با توجه به حجم زائرانی که به استان سفر می‌کنند اگر ایثارگری‌های خادمان مردم و عنایت اهل بیت (ع) نبود موفقیتی به دست نمی‌آمد.

شهردار قم به تعامل دو نهاد پلیس و شهرداری اشاره کرد و افزود: تا چشم انداز رسیدن به جایگاه‌ام القرای جهان اسلام فاصله داریم از این رو بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی پلیس و شهرداری را مردم نهاد عنوان کرد و گفت: در شهر کریمه اهل بیت (س) باید کرامت زائران و مجاوران فاطمه معصومه (س) حفظ شود از رو با ۸ ساعت کار نمی‌توان عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و به چشم انداز تعریف شده رسید.

دلبری جهاد اقتصادی و عملی مهم‌ترین و کارآمد‌ترین راه برای جبران عقب ماندگی‌ها دانست و تصریح کرد: برای رساندن قم به جایگاه اصلی خود نیازمند جهاد اقتصادی و عملی هستیم و در این راستا یگاه امداد، پلیس و مجموعه مدیریت شهری برای تحقق این هدف عزمی جدی دارند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchv6ni.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما